کرمان؛

قدردانی از زحمات خیران و خادمان معلولان

استاندار کرمان با صدور پیامی ضمن تبریک هفته جهانی معلولین، از زحمات خادمین این عرصه بویژه خیرین و سازمان های مردم نهاد قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی با صدور پیامی ضمن تبریک هفته جهانی معلولین، از زحمات خادمین این عرصه بویژه خیرین و سازمان های مردم نهاد قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

امروز در سر تا سر دنیا شاهد حضور اثربخش معلولان پرتلاش درعرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی می باشیم آنان که ثابت کرده اند،آنچه از آن در جامعه به عنوان معلولیت یاد می شود نه تنها محدودیتی را برایشان ایجاد نکرده است بلکه در بسیاری از موارد از دیگر افراد پرتوان، مصمم تر و موفق تر گام نهاده اند.
کسب مدارج علمی و ورزشی و برافراشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران توسط جامعه معلول استان در پارالمپیک ریو 2016 نمونه بارزی از این قابلیت ها و توانایی ها است.
هفته جهانی معلولان فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تجارب و توانایی های همنوعانی است که با معلولیت های گوناگون دست و پنجه نرم می کنند، در این راستا باید برای تعمیم شناخت و اصلاح نوع نگرش جوامع و اقشار مردم از نیازها و فعالیت های معلولین و بازبینی در اقدامات انجام شده جهت احیاء حقوق معلولان بیش از پیش تلاش شود.
دولت تدبیر و امید در راستای بهره مندی از قابلیت های شگرف معلولین در برنامه های توسعه ای استان، حداکثر ظرفیت و توان خویش را برای توانبخشی، ‌بازتوانی و بهره مندی مساوی معلولان از منابع، امکانات و موقعیت ها و حضور بی دغدغه آنان در جامعه به کار بسته است.
اینجانب ضمن تبریک هفته همراهی و همیاری با معلولان، از زحمات خادمین این عرصه بویژه خیرین محترم و سازمان های مردم نهاد قدردانی نموده و امید می رود با همت و تلاش مضاعف دستگاههای اجرایی استان زمینه های لازم برای اجرایی شدن قوانین مصوب حمایتی در مورد معلولان و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، فرصتهای شغلی و در نهایت برابری فرصتهای اجتماعی به عنوان مطالبه به حق جامعه معلولین فراهم گردد.

علیرضا رزم حسینی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قدردانی ، معلولان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار