کرمان؛

عذرخواهی استاندار از مردم کرمان برای وجود کاستی ها

استاندار کرمان در آستانه آغاز چهارمین سال خدمت خود به مردم استان کرمان در منصب استانداری ، پیامی صادر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان متن پیام علیرضا رزم حسینی به این شرح است .

کرمانیان نجیب و عزیز سلام
قلم هر گاه که بر پاشنه خدمت به مردم چرخیده، زیبایی ها را رقم زده و لبخندی هر چند کوچک را بر لب کسانی نشانده که دلشان با ذره ذره این خاک پرگهر پیوندی ناگسستنی دارد و کرامت و همراهی های تک تک مردمان دیار کریمان است که نوشتن را دشوار می کند، چرا که لیاقت این مردم صبور، ولایت مدار و پشتیبان کجا و کارهای کوچک ما کجا....
اینکه استان کرمان بر مبنای وحدت حول محور ولایت و با وجود امامان جمعه استان و در راس ایشان مردی آزاد اندیش،مردم دار و بصیر همچون آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان که هموراه چتر وحدت و همدلی را با سعه صدر بر پهنای استان گسترانیده اند و با همگرایی و وحدت گروه های سیاسی، فعالان اجتماعی و با مدیریت جهادی به جای مدیریت جناحی و اعمال نظرات مختلف در مسیر توسعه به پیش می رود درسی است که از خود مردم دریا دل کویر آموخته ایم و با اجرای آن نشان داده ایم که مردم در همه عرصه ها بهترین ها هستند و لایق بهترین ها.
اگر دولت تدبیر و امید با نگاهی خردمندانه این استان را به عنوان یکی از استان های پایلوت اقتصادمقاومتی مطرح کرده نیز با همراهی مردم و سخت کوشان این سرزمین از شمال تا جنوب و از شرق تاغرب محقق شده است چرا که مردم بومی هر منطقه با تکیه به توانمندی های موجود می توانند چرخ توسعه را به گردش درآورند.
بر همین مبنا اگر همکاری شرکت های توانمند در مسیر مسئولیت های اجتماعی آنها برای توسعه استان جلب شده نیز حاکی از سخاوتمندی مردم این دیار است؛ مگر نه اینکه همه این مدیران فرزندانی از دیار کریمان یا جای جای ایران اسلامی هستند.
تقسیم استان کرمان به هشت جغرافیای اقتصادی نیز ایده ای است که از خود مردم برای مردم اجرایی شده است تا طعم عدالت همه جانبه در سایه امنیت پایداری که در استان به وجود آمده را به همه شهرستان ها به صورت یکسان بچشاند.
مردم استان کرمان که با آرای متقن و آگاهانه خود به تدبیر و امید رای داده اند به خوبی می دانند که برای اولین بار نقشه آب این استان تدوین و وضعیت آب استان کرمان برای سال های آینده تعیین تکلیف شده است و بی شک این اقدام بزرگ، جز با همت دولت مردان ، همگامی بخش غیر دولتی و همراهی مردم محقق نشده است.
اگر امروز کرمان به کارگاه بزرگ سازندگی و عمران شهری تبدیل شده است نیز باید مرهون صبوری و همراهی مردم این شهر بود که با صبوری خود، مشکلات ناشی از اجرای این طرح ها را به جان خریده اند و حتی ذره ای درمسیر توسعه، ساز مخالفت را کوک نکرده اند؛ چرا که می دانند همه این پروژه در نهایت منجر به آسایش آنها می شود.
کرمانیان گرانقدر به نیکی می دانند که با اجرای ایده مثلث توسعه اقتصادی همه ارکان حکومت، ائمه جمعه و جماعات،بخش های خصوصی و غیر دولتی و نمایندگان مجلس پای کار آمده اند و تمام آنچه از جلب همکاری شرکت های توانمند گرفته تا اجرای ایده همیاران آب، تحقق شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، تعریف هزاران پروژه درمسیر اقتصاد مقاومتی، ارائه وام های اشتغال با بهره کم و تدوین اسناد نظم و امنیت، امنیت غذایی، توسعه ورزش، بهداشت و درمان و .... در سایه همین مثلث محقق شده است.
ازاین رو بر خود فرض دانسته در آستانه چهارمین سال حضور بنده حقیر به عنوان خدمتگذار دیار کریمان تاکید کنم آنچه که انجام شده تنها در سایه لطف خداوند، همکاری همه مسئولین استان،نمایندگان شریف سابق و فعلی مردم استان در مجلس شورای اسلامی،فعالین سیاسی و نیروهای امنیتی و انتظامی، همکارانم در مجموعه استانداری کرمان، ائمه جمعه و حمایت و همراهی شما اقشار مختلف مردم شریف استان اعم از بازاریان، جوانان، ورزشکاران،هنرمندان،کشاورزان زحمتکش، اصحاب رسانه و مطبوعات،دانش آموزان و دانشجویان و فرهیختگان و نخبگان و همه و همه اعم از زن و مرد، جامعه محقق شده که به ما فرصت خدمتگزاری عطا نموده است و به خاطر همه کاستی های موجود از خداوند و مردم این سرزمین عذرخواهی می کنیم.
امید آنکه خدمات انجام شده از سوی خداوند و مردم مورد تائید قرار گرفته و کاستی ها نیز مورد بخشش قرار گیرد.
علیرضا رزم حسینی/استاندار کرمان
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.