مشهد؛

رتبه برتر تامین اجتماعی تربت جام در خراسان رضوی

رئیس تامین اجتماعی شهرستان تربت جام گفت: بالغ بر 62 هزار نفر از ساکنین تربت جام، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی اعتمادی پور با بیان اینکه ما تا کنون در این شهرستان توانستیم حدود 21 هزار نفررا بیمه کنیم افزود: ما در تربت جام 2 هزار و 650 بازنشسته و مستمری بگیر داریم که حقوقشان به صورت متمرکز به ترتیب حروف الف با از 20 تا 27 هر ماه بدون تاخیر پرداخت می شود.

وی با اشاره به ارزیابی هایی که هر چند سال یکبار از سوی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی کشور از ادارات گفت: با توجه به تحت پوشش قرار دادن این تعداد از مردم منطقه و عملکرد خوب همکاران در حوزه تامین اجتماعی ، در ارزیابی های انجام شده اخیر که توسط ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی کشور انجام شده بود، اداره تربت جام به عنوان رتبه برتر خراسان رضوی و رتبه 7 کشوری را بدست آورد.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان تربت جام این موفقیت را ثمره زحمت همکاران دانست و افزود: به واسطه این ارزیابی، تامین اجتماعی تربت جام از تیپ 3 به تیپ 2 ارتقاع یافت که تغییراتی در چارت اداری این اداره حاصل شد. وی ادامه داد: تا کنون این اداره پست معاونت نداشت و با این موفقیت، پست معاونت اداره و 4 پست کارشناسی ( مالی، اداری، مستمری و اجرایی ) به این اداره تعلق گرفت.

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار