نخستین پیست موتور سواری در کابل افتتاح شد

رییس فدراسیون ملی موتور سیکلت رانی افغانستان از افتتاح اولین پیست موتور سواری با حضور پنجاه تن از ورزشکاران این رشته در کابل خبرداد.

نخستین پیست موتور سواری در کابل افتتاح شد
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سید نبی الله سادات، رییس فدراسیون ملی موتور سیکلت رانی گفت: اولین پیست موتور سیکلت سواری با حضور پنجاه تن از ورزشکاران این رشته در کابل افتتاح شد.

وی افزود: خوشبختانه این فدراسیون در۱۵ ولایت کشور فعالیت دارد و ۴۵۰ موتور سیکلت سواری عضو این فدراسیون هستند..

سادات ادامه داد: رشته موتورسیکلت سواری بسیار پرهزینه می باشد که در همین راستا از دولت خواستاریم تا از این رشته مانند سایر رشته های ورزشی حمایت کند.

مسئولان فدراسیون ملی موتور سیکلت سواری در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در این بخش اظهار داشتند: نبود امکانات لازم در جهت رشد ورزشکاران و عدم ایجاد برنامه های سودمند در عرصه ورزش بخصوص در این رشته از مهمترین مشکلات این فدراسیون می باشد.

قیس محمدی، عضو تیم ملی موتر سیکلت رانی افغانستان نیز عنوان کرد: متاسفانه موتور سیکلت‌های ما برای انجام مسابقه مناسب نمی باشند وما تنها برای تمرین از آنها استفاده می کنیم.

مسئولان فدراسیون ملی موتور سیکلت سواری ادامه دادند: امیدواریم با افتتاح این میدان زمینۀ رشد این رشته در مرکز برای علاقمندان فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Razerazee
۱۸:۴۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
من میخام عضوه این باشگاه موتورسوار شوم باید چی کار کونم