واکنش ورزش دوستان افغانستان به بازی‌ تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا

در این روزهای کشمکش های در افغانستان به سر تیم های مشهور جهان ( رئال مادرید و بارسلونا) در سراسر افغانستان به وجود آمده و حمایت اکثر جوانان در صفحات اجتماعی به چشم می خورد.

حمایت بی سابقه‌ی ورزش دوستان افغانستان از تیم رئال مادرید و بارسلونابه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، این دو تیم اروپایی در افغانستان پر طرف دار ترین تیم های فوتبال جهان است که بیشتر جوانان و بزرگسالان در افغانستان از این تیم ها حمایت می کنند.

در هفته اخیر این حمایت افزایش یافته و از لوگو این دو تیم مردم در پروفایل های صفحات اجتماعی نیز استفاده می کنند و اکثر این حمایت کنندگان را جوانان تشکیل می دهد.

سید علی حسینی، یکتن از دانشجویان  می گوید که این دو تیم پر طرف دار ترین تیم های ورزشی " خارجی" در افغانستان است و من نیز از تیم بارسلونا حمایت می کنم و به طور دایم مسابقات تیم دلخواه خود را دنبال می کنم.

وی دلیل حمایت از تیم بارسلونا را سبک بازی های این تیم خواند و گفت که این تیم از تاکتیک های خاصی برخودار است و همیشه در هر مسابقه شان از سبک جدید استفاده می کنند.

در همین حال، حمید موسوی، یکتن ورزش دوستان افغانستان و دوست دار تیم رئال، دلیل حمایت از تیم رئال مادرید شوق و علاقه خاصی به کریسین رونالدو خواند و افزود که کریسین رونالدو بازیکن تیم رئال مادرید توانسته که همیشه موفق باشد و از تاکتیک های خاصی استفاده کند.

وی ادامه داد که حمایت از ورزشکاران برتر دنیا نه تنها در افغانستان رایج است بلکه در تمام دنیا این رسم وجود دارد و بیشتر مردم بخصوص جوانان کشورهای مختلف از همچو تیم های ورزشی حمایت و پشتبانی می کنند.

این در حالی است که برخی از کارشناسان ورزش می گویند که این حمایت و پشتبانی از این دو تیم در افغانستان، شوق و علاقه جوانان را نسبت به فوتبال نشان می دهد.

گفتنی است که امشب ساعت ۷:۳۰ به وقت افغانستان تیم رئال مادرید به مصاف بارسلونا می رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار