خاش؛

16 آذر روز مقاومت، ایستادگی و عزتمندی دانشجو

16 آذر روز مقاومت، ایستادگی و عزتمندی قشر پویای دانشجو است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،فرماندار شهرستان خاش گفت: 16 آذر روز مقاومت، ایستادگی و عزتمندی ملت همیشه در صحنه و قشر پویا و ارزشمند دانشجو است که با ایثارگری و نثار خون خود با ظلم و ستم ظالمان و مستکبران و حاکمیت خودکامه مقابله و شجره طیبه انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند.

محمداکبر چاکرزهی در آیین گرامیداشت روز دانشجو افزود: دانشجویان باید به مسائل مهم جامعه و و رشد و توسعه کشور کمک و توجه کنند و مسئولان نیز با سعه صدر و تحمل و صبوری باید فضا را برای گفت و گو و شنیدن انتقادات دانشجویان فراهم سازند.

وی افزود: دولت تلاش می کند در حوزه های مختلف به نیازهای اقشار جامعه پاسخ دهد و به تعهدات خود جامه عمل بپوشاند.

فرماندار خاش ادامه داد: دولت در ادامه مسیر برجام در حوزه نفتی به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و یک بار دیگر توانست عزتمندی و اقتدار و عظمت ایران را به دنیا نشان دهد و قطعا با ایستادگی های ملت و تدابیر ارزشمند دولت تحریم های ظالمانه آمریکاییها علیه ملت بزرگ ما بی اثر خواهد ماند.

چاکرزهی گفت: رشد شاخص های اقتصادی و موفقیت در حوزه سلامت و مبحث مهم تولید نفت و فروش آن و دسترسی به بازارهای جهانی از نتایج ارزشمند و عملکرد موفق دولت در جهت خدمت به مردم محسوب می شود.

محمد صباغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش نیز در این مراسم گفت: پویایی و نشاط، استکبارستیزی، عدالت خواهی، مطالبه گری و آرمان خواهی از ویژگی های برتر دانشجویان است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.