زاهدان؛

آموزش‌های اشتغال‌محور رویکرد اصلی جهاددانشگاهی سیستان وبلوچستان

آموزش‌های اشتغال‌محور رویکرد اصلی جهاددانشگاهی سیستان وبلوچستان است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،معاون آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد معاونت آموزشی جهاددانشگاهی امروز آموزش‌های اشتغال‌محور و کارآفرین است.

نیما مالکی در دیدار با مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان افزود: با افتخار اعلام می‌کنم که امروز برند جهاد به یک برند آموزشی ناب در اقصی نقاط استان بدل شده است.

وی ادامه داد: آموزش‌های جهاددانشگاهی جای جای این استان پهناور را در نوردیده و امروز در شمال و جنوب و مرکز استان، سیستانی و بلوچ جهاد دانشگاهی را می‌شناسند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مفتخریم که در شش ماهه گذشته جهاد را نهادی الهام‌بخش و موثر معرفی و با انجام پروژه های معظم و ملی روحیه امید را در بین جوانان استان دمیده‌ایم.

مالکی افزود: رویکرد معاونت آموزشی امروز آموزش‌های اشتغال‌محور و کارآفرین است.
وی با اشاره به انعقاد قرار داد آموزشی با شرکت ملی گاز ایران به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال افزود: بر اساس این قرارداد آموزش‌های اشتغال محور به یک‌هزار جوان بومی استان ارائه می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از انعقاد قرار داد برگزاری دوره های کارآفرینی و پایدارسازی کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی برای بیش از ۲ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم در این زمینه نیز به مددجویان کمیته امداد شهرستان‌های زهدان، زابل، نیمروز، نگور، نیکشهر، قصرقند، ایرانشهر، بمپور و چند شهرستان دیگر ارائه شده و می‌شود.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار