زاهدان؛

توجه جدی به حوزه پژوهش، از راه‌های موثر برای کسب ثروت

توجه جدی به حوزه پژوهش، از راه‌های موثر برای کسب ثروت است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: برای این که در جهان کنونی حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم کسب ثروت کنیم باید توجه جدی در حوزه پژوهش صورت گرفته و فعالیت‌های تحقیقاتی را توسعه بخشیم.

دکتر کردی افزود: دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای ارتباط با صنعت، با بسترسازی مناسب دانشگاه و ایجاد اعتماد متقابل، برنامه ریزی‌های موثری در جهت ارتباط با صنعت و صنعتگران دارد.

وی ادامه داد: باورهای بسیار زیادی برای پژوهش است اگر پژوهش به معنای واقعی خود بر مبنای یک واقعیت تعریف شود و بر اساس آن مدیران نظارت بر اجرای پژوهش داشته باشند، می‌توانند از برون‌داد پژوهش و کاربرد آن در محیط عملیاتی خود بهره ببرند.

معاون پژوهش دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: در دنیای امروز کریدورهای علم و فناوری یکی از راه‌هایی است که می‌تواند بر این تهدید غلبه کند کریدورهایی که از دانشگاه‌های خوب مراکز رشد صنایع و مراکز دانش‌بنیان مبتنی می‌شود در کشور ما هفت استان این کریدورها را یا افتتاح کرده‌اند یا در مسیر آن قرار دارند.

وی تاکید کرد: ارتباط و تفاهمات مناسبی در سطح استان و مجموعه پارک علم و فناوری اتفاق افتاده است.

کردی افزود: برای این که در جهان کنونی حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم کسب ثروت کنیم لازم است توجه جدی در حوزه پژوهش صورت گیرد و فعالیت‌های تحقیقاتی را توسعه بخشیم.
 
وی در خصوص تعامل مراکز علمی و صنعتی استان سیستان و بلوچستان با دانشگاه گفت: میزان هماهنگی سازمان‌های اجرایی در استان سیستان و بلوچستان به صورت موثری در جریان است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: حوزه ، پژوهش ، راه ، کسب ، ثروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.