زاهدان؛

دستگیری ۵۹ سارق در سطح شهرستان ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی و کاهش ۳۹ درصدی سرقت‌ها در نیمه نخست آذرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: ۵۹ سارق در سطح شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه‌روزی خود موفق به دستگیری 59 سارق حرفه‌ای در نیمه اول آذر‌ماه امسال ‌شدند که کاهش 39 درصدی سرقت‌ها و افزایش 74 درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه در سال قبل است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به کشف 69 فقره سرقت و رشد 92 درصدی کشفیات تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف پلیس در نیمه اول آذر‌ماه در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به دستگیری اشرار شده که بیانگر افزایش 200 درصدی دستگیری و 500 درصدی کشف سلاح در این مدت است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در نیمه اول آذر‌ماه سال جاری افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف یک تن و 450 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 15 روز گذشته کشف کردند.

جلیلیان با بیان اینکه درباره آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 99 دستگاه خودرو و 190 دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف کرد.

انهدام باند سارقان قطعات خودرو و کشف 16 فقره سرقت در زاهدان

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو و در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجرای طرح مبارزه با سرقت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی  بیان داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی با تجزیه و تحلیل و بررسی شگرد سارقان، موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سه سارق حرفه‌ای در مخفیگاهشان شدند.

ملاشاهی تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های فنی و پلیسی به 16 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.