عامل گروگانگیری و تیراندازی های اخیر کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی خبر داد که طی دو هفته اخیر علاوه بر تیراندازی‌های مکرر، اقدام به دو مورد گروگانگیری و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اخاذی کرده است.

عامل گروگانگیری و تیراندازی های اخیر کرمانشاه دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان کرمانشاهی طی دو هفته اخیر شاهد تیراندازی‌هایی بودند که فضای استان را متشنج کرده بود.

وی با اشاره به اینکه  پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات شبانه روزی در نهایت موفق شدند جوان ۲۲ ساله را شناسایی کنند، افزود:پس از شناسایی عامل این تیراندازی‌ها وی را که  به خارج از استان متواری شده بود دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: (س. ا) در مجموع پنج فقره تیراندازی، دو مورد گروگانگیری، یک مورد اخاذی به میزان ۵۰۰ میلیون ریال و یک مورد تهدید به قتل مأمور انتظامی را طی دو هفته گذشته مرتکب شده بود.

سردار امان اللهی تصریح کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و پیگیری‌های جدی و مکرر پلیس امنیت عمومی، متهم در حوالی شهرستان ساوه دستگیر و به استان کرمانشاه منتقل شد که در بازجویی‌های صورت گرفته به جرایم انتسابی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم علت اقدامات اوباشگرانه خود را ایجاد ناامنی و قدرت نمایی در شهر کرمانشاه اعلام کرده است، متذکر شد: از خودروی متهم سلاح گرم و بیش از ۱۷۰ تیر فشنگ کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان به هنجارشکنان و قانون گریزان هشدار داد که نیرو‌های انتظام بخش کشور در مقابل تهدید‌های آنان جان خود را سپر کرده اند و اجازه نخواهند داد که احساس ناامنی را به جامعه القاء کنند.

انتهای پیام/پ

 

دستگیری شرور خطرناک در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.