ساری،

پرداخت تعهدات سفر رئیس ‌جمهور به مازندران+ تصاویر

تمام تعهدات سفر رئیس ‌جمهور به مازندران تا پایان آذر امسال پرداخت می ‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،به‌ نقل از روابط‌ عمومی استانداری مازندران ، محمد‌باقر نوبخت معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست مشترک نمایندگان مجلس و استاندار مازندران در تهران گفت: تمام تعهدات سفر رئیس‌جمهور به مازندران تا پایان آذر ‌امسال پرداخت می‌ شود.

وی افزود: مازندرانی ‌ها مردمی شریف و بزرگ هستند و برای رفع مشکلات آنان زیرساخت‌های استان نیاز به توجه مجدد دارد.

نوبخت گفت: با اجرای 100 کیلومتر خط انتقال گاز دامغان به مازندران مشکلات افت فشار گاز رفع خواهد شد و تجهیزات مورد نیاز چاه‌های آب شهری و روستائی مازندران باید تامین شود.

معاون رئیس‌ جمهور افزود: پرداخت خسارت از طریق بیمه به‌ صورت جدی باید دنبال شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تا پایان آذر همه تعهدات سفر رئیس‌جمهور به مازندران پرداخت خواهد شد، افزود: از 991 میلیارد‌تومان اعتبارات سفر رئیس‌ جمهور به مازندران 471 میلیارد‌تومان تا‌کنون پرداخت شده است و هر تعهدی را که سازمان برنامه و بودجه داشته نیز به‌ طور حتم اقدام خواهد شد.

بیژن زنگنه وزیر نفت نیز در این جلسه گفت: مازندران در پایان خط انتقال گاز قرار دارد و در 21 استان کشور به‌ طور بی‌ سابقه درجه سرما به زیر صفر و مصرف خانگی گاز به 550 میلیون متر مکعب در روز رسید، در صورتی که در زمستان ‌سال های گذشته در پیک مصرف هم به 450 میلیون متر مکعب نمی‌ رسید.

وی افزود: خط انتقال گاز دامغان به مازندران قبل از زمستان 96 به پایان خواهد رسید و همچنین تعهد می‌ کنم با پیگیری و تامین زیرساخت‌ های لازم، مشکل افت فشار گاز برای همیشه حل شود.


پرداخت تعهدات سفر رئیس ‌جمهور به مازندران


پرداخت تعهدات سفر رئیس ‌جمهور به مازندران


پرداخت تعهدات سفر رئیس ‌جمهور به مازندران


پرداخت تعهدات سفر رئیس ‌جمهور به مازندران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار