رشت؛

برنامه های شهرداری شهر باران

وضعیت ترافیکی رشت بهبود می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛شهردار رشت امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها با بیان اینکه رفع مشکلات شهری به مدیریت درست نیازمند است اعلام کرد : برای رفع معضل ترافیک و کم شدن تردد خودروهای تک سرنشین در رشت تا پایان امسال 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود.

محمد علی ثابت قدم با اشاره به سابقه فرهنگی و تاریخی شهر رشت گفت : بهسازی و پیشرفت شهر رشت با مشارکت فکری و فرهنگی شهرداری ، رسانه ها و مردم امکان پذیر است.

وی افزود : ما باید در آبادانی و ساخت شهر مبتکر باشیم تا بتوانیم شهری زیبا و منحصر به فرد داشته باشیم.

شهردار رشت با اشاره به اجرای طرح های بهسازی و زیبا سازی این شهر از مردم خواست صبور باشند تا طرح های عمرانی که در دست اجراست به پایان برسد.

محمدعلی ثابت قدم با اشاره به مشکل تردد در خیابان مطهری رشت گفت : اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی در این خیابان اصلی و پرتردد باید با سرعت انجام شود چرا که به نفع شهروندان و شهر نیست اما چاره ای جز تحمل و صبوری نداریم.

وی اعلام کرد : بهسازی پیاده روها ، ساخت سرای محله ، زیبا سازی شهر، ساخت پل های عابر پیاده و کاروان سراها ، ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی ، ساخت مساجد و برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری از جمله برنامه هایی است که شهرداری رشت از ابتدای امسال تا کنون اجرا کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.