محرومیت رحمتی در آستانه دیدار با تراکتور+ مصاحبه

در پی انتشار شایعه محرومیت مهدی رحمتی به دلیل انتشار عکس وی در ارمنستان سرپرست این تیم گفت: این ها شایعاتی است که نباید به آن توجه کرد و رحمتی محروم نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به انتشار تصویر از مهدی رحمتی آن هم در اردوی پیش فصل استقلالی ها در ارمنستان بر همین اساس دروازه بان آبی ها با محرومیت از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روبرو شده است.

البته هنوز ابلاغ رسمی مربوط به حکم به دست این بازیکن نرسیده اما به نظر این حکم از سوی مسئولان مربوطه صادر شده باشد، از طرفی مسئولان باشگاه استقلال هم اعلام کرده اند که حکمی را در این راستا دریافت نکرده اند.

نصراله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در این خصوص گفت: مطرح کردن چنین مسائلی تنها حاشیه ای بیش نیست و جا دارد به هواداران بگویم که به این حاشیه ها توجهی نکنند و محرومیت رحمتی گمانه زنی است. این محرومیت غیر قابل قبول است و این کارها تنها شیطنت خواهد بود .

وی ادامه داد:از طرفی دعوتنامه ای به من داده شده بود تا به همراه مهدی رحمتی به فدراسیون برویم که در نهایت این مسئله با درگذشت منصور پورحیدری و برگزاری مراسم خاکسپاری و ختم ایشان مواجه شد و قرار بر این شد تا در زمان دیگر برای صحبت و توضیحات لازم به فدراسیون برویم .

 افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال نیز در این خصوص گفت: به طور قطع در این خصوص پیگیری خواهم کرد و اگر این خبر صحت داشته باشد ما نسبت به این رای اعتراضات خود را انجام خواهیم داد اما باید بگویم هنوز کمیته اخلاق و انضباطی در این خصوص رای صادر نکرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار