‍‍ژوزه میگوئل تکسیرا:

فقط برای پیروزی به میدان می رویم/ قلعه نویی کاری به حواشی ندارد

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال حاضر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال حاضر شد که امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتور، به دلیل همزمانی این نشست با تمرین تیمش نتوانست در کنفرانس خبری حضور یابد.

تکسیرا درباره بازی حساس فردا گفت: بازی سخت و مشکل را در پیش داریم و تمام تمرکز ما معطوف به بازی فردا است. به طور حتم می خواهیم با تلاش و انگیزه بالا  پیروزاز میدان خارج شویم. استقلال تیم خوبی است و در تلاش برای نزدیک شدن به مدعیان بالای جدول است ،اما ما هم تمام  هدفمان رسیدن به صدر جدول یعنی جایگاه واقعی تراکتور سازی است.
 
پیروزی های تراکتور مقابل استقلال در تهران
ما نه تنها مقابل استقلال،‌که در برابر هر تیمی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم چرا که هدف نهایی ما قهرمانی است. در دیدار فردا هم با تمام قوا برای برد به میدان می رویم. این تفکر اصلی مربی ماست و هیچ انگیزه ای به جز پیروزی برای ما وجود ندارد.
 
حضور نورالهی در تراکتور و مقصد بعدی رفیعی
قلیچ خانی،‌مدیر رسانه ای تراکتورسازی،در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص حضور نورالهی و رفیعی در تراکتورسازی گفت: هنوز هیچ صحبتی با احمد نورالهی نشده و تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز نشود صحبتی در این باره نمی کنیم.
سروش رفیعی نیز همه تمرکزش روی سه بازی پایانی تراکتور در نیم فصل اول است و پس از آن درباره تیم بعدی خود تصمیم می گیرد.

 
فشار روی تیم برای قهرمانی
تیم ما هر سال برای قهرمانی تلاش می کند. امسال بازی های لیگ خیلی خوب است و تیم های قدرتمند دیگری هم برای قهرمان شدن در حال رقابت هستند. هدف اصلی ما پیروزی در  تمام بازی هاست و به این شکل به هدف نهایی مان که قهرمان شدن است،‌ نزدیک تر می شویم و کار راحت تری را در پایان فصل خواهیم داشت.
 
اختلاف قلعه نویی با رحمتی
فکر می‌کنم تمام تمرکز سرمربی ما روی بازی فرداست و بقیه چیزها برای او اهمیت ندارد. برای قلعه نویی فقط بازی مقابل استقلال مهم است و او کاری به حواشی ندارد.
 
کیفیت بازیکنان تراکتور
همه بازیکنان تیم ما خوب هستند حتی آنهایی که بازی نمی‌کنند و روی نیمکت می نشینند هم، برای ما اهمیت زیادی دارند چون آنها که بازی نمی‌کنند، باعث می‌شوند بازیکنان فیکس هر هفته بهتر شوند. در تیم ما بازیکنانی هم هستند که باید به تیم ملی دعوت شوند، اما این وظیفه من نیست و تصمیم‌گیرنده در این مورد سرمربی تیم ملی است.
 
غایبان بازی فردا
سعید آقایی و محسن بنگر مصدومان ما برای بازی با استقلال هستند و بازیکن محرومی هم نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار