عطایی: بعید است آناستازی از مواضعش کوتاه بیاید!

مربی و کارشناس والیبال ایران معتقد است مربیان بزرگی همچون آناستازی سبک کاری مخصوص به خود را دارند و بعید است از مواضع خود دست بکشند.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بین گزینه هایی که فدراسیون والیبال درباره آن‌ها صحبت می‌کند به اعتقاد من بهترین انتخاب  آندره آناستازی است. 

وی ادامه داد: آناستازی پیش از این هم جزو گزینه های مدنظر فدراسیون والیبال بود اما آناستازی به دلیل شرایط خاصی که برای مربیگری داشت با تیم ملی ایران به توافق نرسید.

عطایی با اشاره به اینکه آندره آناستازی سبک و سیاق خاص خود را در مربیگری دارد، ادامه داد: مربیانی مانند آناستازی که صاحب سبک هستند معمولا از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند. با این حال امیدوارم فدراسیون والیبال و آناستازی به توافق برسند زیرا در این بین و در میان نفرات مطرح شده ، آناستازی بهترین گزینه است.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، درباره حضور سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، گفت: سیچلو از دید ایرانی‌ها مربی بزرگی است اما واقعیت این است که در جهان والیبال مربی بزرگی محسوب نمی‌شود. من بعید می‌دانم که اگر آناستازی هدایت تیم ملی ایران را عهده دار شود از سیچلو در ترکیب کادر فنی خود استفاده کند. 

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در بخش دیگری از صحبت های خود به وضعیت تیمش در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: تیم من از بازیکنان جوان تشکیل شده است که لیگ برایشان بستری برای کسب تجربه و رویارویی با ستاره‌های والیبال ایران است. البته ما گوشه چشمی هم به نتیجه گرفتن داریم و تا هفته نهم من از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار