افشاردوست: هنوز با آناستازی وارد مذاکره نشدیم/ باید دید شرایطش تغییر کرده یا خیر؟

دبیر کل فدراسیون والیبال ایران گفت: هنوز با آناستازی وارد مذاکرات دقیق و ریز به ریز نشدیم و باید ببینیم در شرایطش تغییری ایجا کرده است یا خیر؟

محمود افشار دوست در گفتگو به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن نام «آندره آناستازی» در بین گزینه‌های جانشینی رائول لوزانو در تیم ملی والیبال ایران، گفت: ما دو دوره قبل ، پس از ولاسکو و کواچ ، زمانی که به دنبال سرمربی جدید برای تیم ملی بودیم با آناستازی مذاکره کردیم و او شرایط ویژه و سختی را برای حضور در ایران مطرح کرد.

افشار دوست افزود: امسال هنوز مذاکره دقیق و ریز به ریز با این مربی انجام نداده‌ایم. در واقع ما پس از پایان جلسه هیئت رییسه و معرفی گزینه‌ها ، مذاکرات خود با این مربیان را جدی تر دنبال خواهیم کرد. آناستازی  در مقابل پیشنهاد کلی که فدراسیون به او ارائه داده است برای حضور در ایران ابراز علاقه نشان داده؛ اما هنوز شرایطش را اعلام نکرده است.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: آناستازی پیش از این خواستار حضور همه نفرات کادر فنی‌اش در ایران بود که این برای ما قابل قبول نیست. حالا باید مذاکرات را جدی تر آغاز کنیم و ببینیم و این مربی تغییری در وضعیت و شرایطش ایجاد کرده یا هنوز همد تنها با همان شروط حاضر به همکاری است.

وی درباره این مطلب که در بین گزینه‌های موجود کدامیک برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال شانس بیشتری دارد، گفت: هنوز نمی‌توان در این مورد به طور قطعی صحبت کرد. این مربیان هر 3 علاقه مند هستند در ایران کار کنند و برای نشستن روی نیمکت تیم ملی تمایل نشان دادند.

افشار دوست افزود: ما به دنبال بهترین انتخاب ممکن هستیم و باید همه جوانب را بررسی کنیم تا کسی هدایت تیم ملی را عهده دار شود که با شرایط تیم ایران و کشور ما سازگار بوده و بتواند تا المپیک بعدی در خدمت تیم ملی ایران باشد. 

دبیر فدراسیون والیبال ایران در ادامه گفت: زمانی نزدیک به 2 تا 3 هفته نیاز داریم تا مذاکرات خود با گزینه‌ها را کامل کنیم و آنها هم پس از بررسی شرایط به ما جواب نهایی را بدهند. در واقع نهایت تا 20 روز دیگر سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار