برنامه سه ماهه والیبال ساحلی آسیا

قاره آسیا در ماه های اسفند 95 و فروردین و اردیبهشت 96 پنج رویداد والیبال ساحلی خواهد داشت.

برنامه سه ماهه والیبال ساحلی آسیابه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، قاره کهن آسیا در ماه های اسفند 95 و فروردین و اردیبهشت 96 پنج رویداد والیبال ساحلی خواهد داشت که سه تورنمنت ویژه مردان و دو رویداد برای زنان آسیاست.

نخستین رویداد از 12 تا 14 اسفندماه امسال و به میزبانی تایلند برگزار می شود که مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیاست.

ایران نیز در این رقابت ها نماینده خواهد داشت که هدايت آنان را «آرش رامسری» از پيشكسوتان و قهرمانان اسبق تيم ملي واليبال ساحلي به عنوان سرمربی برعهده خواهد داشت.

سهميه قاره آسيا براي رقابت هاي والیبال ساحلی زیر 21 سال قهرماني جهان ٢٠١٧، پنج تيم در جدول اصلي و چهار تيم در جدول مقدماتي است که در رقابت های قهرمانی آسیا این سهمیه ها مشخص می شوند.

تور آسيايی آزاد «پاك بارا» دیگر رویداد ساحلی آسیاست که ویژه مردان و از 21 تا 23 فروردین ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد. تورهای آسیایی میدانی مناسب برای آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران است تا با آمادگی کامل در قهرمانی آسیا شرکت کنند.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا نیز به میزبانی تایلند از 27 تا 30 فروردین ماه پیگیری خواهد شد و نمایندگان ایران نیز در این رقابت ها شرکت می کنند.

در گروه زنان نیز دو رویداد ساحلی اردیبهشت ماه در ویتنام برگزار می شود که تور آزاد آسيايي «توآن چائو» از 10 تا 13 اردیبهشت و تور آزاد آسيايي «كان توو» از ١٦ تا ١٩ ارديبهشت این دو رویداد هستند.

گفتنی است دومین تور جهانی والیبال ساحلی نیز بهمن ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش برگزار خواهد شد که رویدادی بین المللی محسوب می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار