رشد بودجه پژوهشی دانشگاه تربیت‌دبیر شهید‌ رجایی/ اجرای آیین‌نامه پژوهشگران برتر بین اساتید

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: بودجه پژوهشی دانشگاه نسبت به سال‌های گذشته از 3 درصد به 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش در سالن همایش‌های شهید تهرانی مقدم این دانشگاه برگزار شد با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: این روز مصادف است با واژه استکبارستیزی با کشورهایی که دچار خود بزرگ بینی و تکبر هستند و در صدر آنها کشور آمریکا قرار دارد.

وی ادامه داد: بنا بر اظهارات صریح مقام معظم رهبری و مقامات کشوری، ما در سنگر علم و دانش و سایر دوستان در سنگر نظامی با این تکبر مبارزه خواهیم کرد.

عظمتی افزود: نامگذاری این هفته به عنوان هفته پژوهش دربرگیرنده این امر است که اصل پرداختن به مقوله پژوهش فرورفت از مشکلات خواهد بود.

وی بیان کرد: ما باید خودمان دست به کار شویم زیرا پتانسیل عظیمی در دانشجویان و اساتید کشور وجود دارد.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ادامه داد: این دانشگاه با راهکارهای تشویقی و آیین‌نامه‌ها و زیرساخت‌های موجود روند رو به رشد تولید علم را نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور بالا برده است و از لحاظ کمی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

عظمتی همچنین افزود: از لحاظ کیفی نیز شاخص‌هایی همچون داشتن اساتیدی که از لحاظ علمی سرآمد هستند و همچنین عقد قراردادهایی با خارج از دانشگاه باعث شده تا در شرایط مطلوب قرار گیرد.

وی گفت: طی چند سال اخیر سهم بودجه پژوهشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از سه درصد به 10 درصد ارتقا پیدا کرده و این یک اتفاق خوب به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی افزود: اجرای آیین‌نامه پژوهشگران برتر در بین اساتید نمونه بارزی در معاونت پژوهشی و فناوری است.

عظمتی ادامه داد: توقعات ما نسبت به اساتید و دانشجویان بیشتر از این است زیرا فکر می‌کنیم نسبت به خیلی از دانشگاه‌های دولتی کشور در شرایط خوبی قرار داریم و این برای دانشگاه ما یک شرایط مطلوب به حساب می‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار