کرمانشاه؛

ایجاد مجمع خیرین سلامت شهرستان ثلاث باباجانی

خیرین سلامت مهم ترین بازوی کمک به مسئولان بوده و مشارکت آنان در مقوله بهداشت و درمان راهکار مهمی برای رفع مشکلات فعلی بخش بهداشت و درمان و تامین تجهیزات و امکانات اولیه مورد نیاز این بخش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امام جمعه ثلاث باباجانی گفت : خیرین سلامت مهم ترین بازوی کمک به مسئولان بوده و مشارکت آنان در مقوله بهداشت و درمان راهکار مهمی برای رفع مشکلات فعلی بخش بهداشت و درمان و تامین تجهیزات و امکانات اولیه مورد نیاز این بخش است.


ماموستا ملا احمد شیخی با تقدیر از تلاش نمایندگان مجمع خیرین سلامت استان افزود: نیاز به داشتن چنین مجمعی در این شهرستان محسوس بود و امیدواریم با تشکیل این مجمع شهرستانی شاهد آن باشیم مشکلات حوزه سلامت این شهرستان با کمک خیرین مرتفع شود.

امیر قنبری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه نیز با اشاره به اهداف این مجمع، اظهار داشت: برای رسیدن به بالاترین سطح سلامت در جامعه به مشارکت و همراهی خیرین نیاز است.

قنبری افزود: با توجه به اعلام آمادگی فردی خیر ونیکوکار جهت احداث کلینیک تخصصی ویژه شهرستان ثلاث تا مبلغ دو میلیارد تومان، پیگیری در خصوص تامین زمین مناسب در این راستا انجام خواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مجمع ، خیرین ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار