کرمانشاه؛

تشکیل مجمع خیرین سلامت سنقروکلیایی

راه اندازی مجمع خیرین سلامت شهرستان سنقروکلیایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امام جمعه سنقرو کلیایی در نشست بررسی چگونگی تاسیس مجمع خیرین سلامت شهرستان سنقروکلیایی گفت: نوع مطالبات نیازمندان در سنقرو کلیایی حکایت از مشکلات مالی و درمانی شدید آنها دارد که این مسئله توجه ویژه ای را برای راه اندازی یک مرکز درمانی 100 درصد رایگان برای مردم محروم می طلبد.

حجت الاسلام مجید صفدری تداوم ارائه خدمات درمانی در چنین مرکزی را مهمتر از راه اندازی آن دانست و گفت: در این خصوص بایستی برنامه ریزی و هماهنگی مناسبی با پزشگان خیر صورت گیرد.

وی ارائه راهکارهایی برای برقراری رابطه بین افراد توانمند و انسانهای ضعیف را با تبلیغ و شفاف سازی خدمات برای ایجاد تمایل به کمک به محرومین از سوی خیرین ضروری دانست.

فرماندار سنقرو کلیایی هم با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در اجرای طرح تحول سلامت هزینه های بسیار زیادی را متحمل شده است، گفت: فرهنگ سازی و توانمندسازی ذهنی افراد با ارائه آموزش های لازم در خصوص بیماریهایی که ناشی از عدم آگاهی بروز می کند، به حد اقل خواهد رسید و کاهش هزینه های درمان را به دنبال خواهد داشت.

یاور محمدی از اجرای طرح ملی خانواده آماده در مخاطرات دردی ماه امسال خبر داد و گفت: این طرح سراسری یک تلاش جمعی برای آموزش خانواده های ایرانی برای کسب آمادگی لازم در برابر خطراتی که آنها را تهدید می کند، است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان هم نقش سازمانهای مردم نهاد را در راستای ارائه خدمات مطلوب دولت موثر دانست و گفت: احداث، ترمیم، تجهیز و مرمت مراکز درمانی از محل کمکهای خیرین، اولویت اول این مجمع است.

امیر قنبری افزود: مجمع خیرین سلامت یک سازمان مردم نهاد غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی است و به دلیل اینکه سیکل اداری راحت تری نسبت به مراکز دولتی دارد، تمایل خیرین برای سرمایه گذاری در این مجمع را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.