ماجرای حذف عکس لطیفی از سایت نفت

لطیفی:خبرنگار یک خبرگزاری خاص دنبال داستان سازی است/عکاس نفت:عکس لطیفی را در اینستاگرام گذاشتم

حذف عکس علی لطیفی از سایت باشگاه نفت به یک سوژه جنجالی تبدیل شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ماجرای حذف عکس علی لطیفی از سایت باشگاه نفت در ساعات اخیر بازتاب زیادی داشته است.
بر همین اساس گفت و گویی با علی لطیفی انجام دادیم که وی ضمن تاکید بر شیطنت خبرنگار یک خبرگزاری اظهار کرد: من مشکلی با باشگاه نفت و عوامل زحمتکش رسانه ای این باشگاه ندارم اما شک ندارم شیطنت خبرنگار یک خبرگزاری خاص که چند سالی است با من مشکل دارد چنین داستانی را به وجود آورده است.

لطیفی ادامه داد: من به دعوت علی دایی هم شهری و رفیق صمیمی خود به تمرین نفت رفتم. پس از بازی هفته قبل اکسین البرز با نفت مسجد سلیمان پس از چند وقت دایی را دیدم و وی که حکم برادرم را دارد از من درخواست کرد در تمرین تیمش شرکت کنم. امروز هم به محل تمرین نفتی ها رفتم و با علی دایی و سایر دوستان خود در این تیم همچون محسن خلیلی، میلاد فخرالدینی، آرش رضاوند، بهزاد غلامپور، محمد دایی و محمدرضا مهرانپور هم اوقات خوشی را گذراندم. از آن جایی که حضورم در تمرین این تیم با جشن تولد یکی از ماساژورهای نفت همزمان شد، به دعوت دایی در این مراسم شرکت کردم و چند عکس هم با آن ها گرفتم.

وی افزود: تعجب می کنم در حالی که سایت باشگاه نفت خبر حضور من در تمرین این تیم را کار کرده چرا یک خبرگزاری خاص دنبال بازی می گردد. البته این امر ریشه در برخورد چند سال قبل من با بستگان یکی از خبرنگاران این خبرگزاری دارد.  با این فرد در زمان مربی گری ام در راه آهن درگیر شدم و وی از همان زمان با رابطه فامیلی که با خبرنگار مذکور دارد به دنبال داستان سازی علیه من است. بیشترین احترام را برای خبرنگاران قائل هستم چراکه پس از خدا این قشر سبب پیشرفت من و امثال من شده اند. با این وجود به افرادی که دنبال سوء استفاده از جایگاه خود هستند، باج نمی دهم.

پیشکسوت تیم استقلال تهران در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که سردبیر این خبرگزاری از دوستان نزدیک من به شمار می رود از وی خواستم به اقدامات خبرنگار خود علیه من رسیدگی کند چرا که اولین بار نیست که وی چنین کاری را انجام می دهد. دوستان به جای این که دنبال بازتاب مسائل مثبت باشند تنها به منفی نگری فکر می کنند.

در همین حال عکاس سایت باشگاه نفت هم در گفت و گو با خبرنگار ما توضیحاتی را نسبت به این اتفاق ارائه کرد: من از مراسم جشن تولد تدارکات نفت 2 عکس گرفتم. در یکی از این عکس ها پشت علی لطیفی رو به دوربین بود اما عکسی که لطیفی هم در آن حضور دارد را هم در صفحه اینستاگرام اختصاصی باشگاه قرار دادم. با این وجود عکسی را در خبر سایت نفت استفاده کردیم که لطیفی در آن حضور نداشت. اگر شما به اینستاگرام باشگاه نگاه کنید، عکس لطیفی را هم می بینید.


لطیفی: خبرنگار یک خبرگزاری خاص دنبال داستان سازی است/عکاس نفت:عکس لطیفی را در اینستاگرام گذاشتم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار