واکنش رئیس آکادمی استقلال به اعتصاب تیم جوانان

ورمزیار رئیس آکادمی باشگاه استقلال نسبت به اعتصاب تیم جوانان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال جوانان استقلال در اقدامی دست به اعتصاب زده است و بازیکنان این تیم با در دست داشتن یک بنر، اعتراض خود را نشان دادند.

 بازیکنان تیم فوتبال جوانان استقلال در واکنش به کمبود امکانات، نداشتن زمین تمرین دست به اعتصاب زده‌اند و در نظر دارند این اعتراض را به گوش مسئولان باشگاه برسانند .

سرمربی این تیم سیاوش اکبرپور است که به نظر می رسد وی قصد ندارد درباره مشکلات بوجود آمده صحبتی را انجام دهد.

صادق ورمزیار مدیر آکادمی باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ابتدا باید بگویم تمام امکانات از جمله زمین تمرین برای تیم ها وجود دارد و ما تمامی امکانات را در اختیار تیم های پایه قرار دادیم.

وی ادامه داد: به طور کلی کلمه اعتصاب و بردن بنر جالب نیست و این مسائل به مدیریت بشگاه ربط پیدا نمی کند و بهتر است بدانیم در هیچ جای ایران پول نیست و در حال حاضر اکثر باشگاه های لیگ برتری هم با مشکلات مختلفی مواجه هستند بنابراین این دلیل نمی شود تیم های پایه یک باشگاه دست به اعتصاب بزنند. همه جا باید با کم و کاستی های فوتبال ساخت نه اینکه دست به اعتصاب بزنیم.
 
رئیس آکادمی باشگاه استقلال عنوان کرد: بهتر است با همین امکاناتی که داریم کارها را پیش ببریم و توقع زیادی هم نداشته باشیم و کار خوبی نیست مدام دست به اعتصاب بزنیم. بدون شک با این اقدام تیم جوانان برخورد خواهد شد و شما مطمئن باشید در این خصوص تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار