گیلان؛

شناسایی و دستگیری 5 مزاحم در تلگرام

پنج تن از مزاحمان تلگرامي در رشت و زاهدان، توسط پليس فتا شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ سرهنگ ايرج محمدخاني در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت: در پي ارجاع چندين فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي تعدادی از شهروندان گيلاني مبني بر ايجاد مزاحمت براي آنان از طريق تلگرام، موضوع در دستورکار پليس فتا قرار گرفت.
سرهنگ محمدخاني افزود: ماموران پليس فتا با اقدامات فني و پليسي ضمن شناسايي 5 مزاحم تلگرامي كه جملگي مرد بودند را با هماهنگي مقام قضايي طی یک عملیات منسجم، چهار نفر آنها را در رشت و یک تن ديگر را در زاهدان دستگیر و به پليس فتا انتقال دادند.
وي اظهار داشت: متهمان با توجه به ادله ديجيتال كشف شده به صراحت به بزه انتسابي خود اعتراف و هدف خود را از اين كار تسويه حساب شخصي و انتقام جويي عنوان کردند.
رئيس پليس فتا ادامه داد: متهمان که 40، 39، 26، 19 ساله جملگي اهل و ساکن رشت و 27 ساله اهل و ساکن زاهدان بودند، جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت شدند.
رئيس پليس فتا استان گيلان در پايان با بيان اينكه حفظ حريم خصوصي افراد خط قرمز پليس فتا است و کسي که اين حريم را از طريق پيام رسان هاي موبايلي يا فضاي مجازي نقض کند با برخورد جدي، قاطع و قانوني پليس فتا مواجه خواهد شد به شهروندان توصيه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irيا ايميل اين پليس به آدرس Gfata@police.irگزارش نمايند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.