گیلان؛

تجلیل از محققان و پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد

محققان و پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد گیلان تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

رئیس دانشگاه آزاد گیلان با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش گفت : محققان و پژوهشگران برتر واحد ها و مراکز دانشگاهی استان مورد تقدیر قرار می گیرند.
علیرضا امیرتیموری با مهم خواندن پیش بینی برنامه های هفته پژوهش افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همدوش با مراکز علمی دولتی در تولید علم پیشرو بوده و حرکت می کند که این مهم مدیون فعالیت های محققان در این دانشگاه است.
وی گفت : در همین راستا و همزمان با هفته پژوهش، علاوه بر تقدیر از پژوهشگران واحد های دانشگاهی، با تدارک جشنواره پژوهش از محققان و پژوهشگران برتر واحد ها و مراکز دانشگاهی استان نیز تقدیر به عمل می آید.
رئیس دانشگاه آزاد گیلان همچنین به فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: مراسم این روز در تمام واحدهای دانشگاهی استان با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.
لازم به ذکر است که از سال ۱۳۷۹ به منظور ترویج فرهنگ پژوهش، چهارمین هفته آذرماه با توجه به نامگذاری ۲۵ آذر به نام روز پژوهش، به نام هفته پژوهش نام گذاری شده است.
دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در شهر های آستارا، آستانه اشرفیه، بندر انزلی، تالش، رشت، رضوانشهر، رودبار، رودسر و املش، سیاهکل، صومعه سرا، شفت و فومن، لاهیجان، لشت
نشا، ماسال و شاندرمن، لنگرود و منجیل دارای مراکز آموشی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.