نامزدهای پیشنهادی پلوسی برای تصدی سمت‌های مدیریتی مجلس نمایندگان آمریکا

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا نام نامزدهای تصدی سمت‌های مدیریتی حزب دموکرات در این مجلس را اعلام کرد.

 
اعلام نام  نامزدهای پیشنهادی پلوسی برای تصدی سمت‌های مدیریتی مجلس نمایندگان آمریکا
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، نانسی پلوسی –رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا- روز جمعه در نامه‌ای به همکارانش نامزد‌های پیشنهادی خود را برای چندین سمت مدیریتی اعلام کرد.

پلوسی «چری بوستوس»، «حکیم جفریس» و «مات کارترایت» را به عنوان رؤسای کمیته ارتباطات و سیاست حزب دموکرات در داخل مجلس نمایندگان پیشنهاد داد. این کمیته پیش از این فقط بوسیله یک نفر -استیو اسرائیل- اداره می‌شد. این در حالیست که پلوسی تقسیم وظایف میان سه نامزد مذکور را پیشنهاد و این سمت را به قانونگذارانی که کمتر از پنج دوره خدمت کرده‌اند اختصاص داده است.

پلوسی اعلام کرد «رزا دلورو» همچنان به خدمت در پست مدیریت کمیته هدایت و سیاست ادامه می‌دهد و با «اریک اسالووال» که هم‌اکنون معاون دلورو است، همزمان بر این کمیته ریاست خواهند کرد.

نانسی پلوسی همچنین «جان یرموث» را به عنوان جایگزین «کریس وان هولن» در سمت عضو ارشد کمیته بودجه پیشنهاد داد. 

وی در نامه‌ای نوشت: «این مدیران باتجربه هماهنگ با تمام کمیته‌ها و برای ساختن آینده‌ای بهتر  برای مردم آمریکا تلاش میکنند.»

پلوسی برای رقابت با «تیم راین» -نماینده اوهایو- به گسترش پست‌های مدیریتی اقدام کرده است. نمایندگان دموکرات مجلس چهارشنبه انتخابات برای تعیین پست‌های مدیریتی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار