نایجل فراژ: برکسیت و پیروزی ترامپ، اتفاقاتی مثبت برای انگلیس و آمریکا هستند

رئیس حزب استقلال انگلیس از رای مثبت به خروج این کشور از اتحادیه اروپا و همچنین پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بعنوان اتفاقاتی مهم یاد کرد.

نایجل فراژ: برکسیت و پیروزی ترامپ، اتفاقاتی مثبت برای انگلیس و آمریکا هستندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، «نایجل فراژ»، رئیس حزب استقلال انگلیس، تاکید کرد رای مردم این کشور به خروج از اتحادیه اروپا و پیروزی ترامپ در آمریکا به نفع هر دو کشور است. 

وی در گفتگو با سی ان ان، درباره پیشنهاد دونالد ترامپ برای اینکه او سفیر انگلیس در آمریکا شود گفت: من نمی‌گویم حتما سفیر می‌شوم، گرچه سال ۲۰۱۶ سال تغییرات بزرگ بوده است و هر چیزی امکان دارد. این نظر ترامپ بوده است و باید ببینیم نظر خانم ترزا می‌چیست. البته از زمانی که با ترامپ، رئیس جمهور آینده آمریکا، دیدار کرده‌ام، مرتب می‌گویم که من می‌توانم نقش میانجی سازنده را میان دولت‌های انگلیس و آمریکا ایفا کنم. 

 رئیس حزب استقلال انگلیس افزود: قبل از اینکه سیاستمدار شوم بیست سال در کار تجارت بودم. من خوب می‌دانم چگونه قرارداد بنویسم. من از حمایت زیاد رئیس جمهور منتخب آمریکا برخوردارم. من شماری از اعضای تیم او (ترامپ) را سالهاست که می‌شناسم. 

فراژ اضافه کرد: بسیار علاقمند هستم که انگلیس و آمریکا دوباره به یکدیگر بسیار نزدیک شوند. منتقدان من می‌گویند که من در سیاست طرفدار خراب کردن هستم، اما اکنون این فرصت را دارم که به جای خراب کردن، درست کنم. 

وی در پاسخ به این سوال که آمریکای ترامپ برای انگلیس چه کار می‌تواند بکند گفت: انگلیس اکنون آزاد است گرچه هنوز به طور کامل آزاد نشده است، اما مردم رای به آزادی انگلیس دادند. ما رای دادیم مستقل باشیم. ما رای دادیم تا توانمان را برای درست کردن قرارداد‌هایمان پس بگیریم و روابط خودمان را در سراسر جهان داشته باشیم. اکنون ما بهتر می‌توانیم با آمریکا روابط داشته باشیم و تجارت کنیم. بنابراین این اتفاقات هم برای ما و هم برای آمریکا مثبت است. به نظر من این اتفاقات موقعیت ما را در مذاکرات با اروپایی‌ها قوی‌تر می‌کند. 

رئیس حزب استقلال انگلیس درباره اظهارات ترامپ درباره ناتو گفت: بحثهای زیادی درباره اینکه ناتو در جهان امروز چه شکلی باید داشته باشد، باید انجام شود. به نظر من انگلیس نقش بسیار با ارزشی میان آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی عضو ناتو انجام می‌دهد. 
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار