اسرائیلی‌ها برای اطفای حریق دست به دامن کشورهای دیگر شدند

رژیم صهیونیستی برای اطفای حریق در ناتاف از یونان، کرواسی و روسیه درخواست کمک کرد.

اسرائیلی‌ها برای اطفای حریق دست به دامن کشورهای دیگر شدند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد یونان، کرواسی و روسیه برای کمک به تل‌آویو در اطفای آتش‌سوزی گسترده در مناطق مرکزی و شمالی اراضی اشغالی هواپیمای آتش‌نشانی به منطقه اعزام می‌کنند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس‌ازآنکه این آتش‌سوزی چهارشنبه برای دومین روز متوالی ادامه یافت از سران یونان و کرواسی خواست برای کمک به اطفای حریق وارد عمل شوند. در پی وقوع این آتش‌سوزی، صدها تن از ساکنان ناتاف واقع در 19 کیلومتری غرب بیت المقدس از خانه‌های خود خارج شدند.

این آتش‌سوزی سه‌شنبه (2 آذر) در غرب ناتاف آغاز و وزش بادهای شدید و خشکی آب‌وهوا به گسترش آن به‌سوی خانه‌ها و مدارس منطقه منجر شد.

نتانیاهو در بازدید از منطقۀ یادشده با اشاره به آتش‌سوزی 6 سال پیش در جنگل «مونت کارمل» که 44 کشته به‌جا گذاشت و در آن ده‌ها فروند هواپیما از آمریکا و برخی کشورهای اروپایی برای کمک به اطفای حریق به اراضی اشغالی فلسطین اعزام شدند، گفت: «من خواستار افزایش فوری درخواست‌ها برای (اعزام) هواپیماهای اطفای حریق شدم.»

سخنگوی پلیس منطقه چهارشنبه گفت آتش‌سوزی در ناتاف اندکی پس از ساعت 9 صبح آغاز شد و 4 فرد مظنون به دست داشتن در این حادثه دستگیر شدند و بازجویی از آنان آغاز شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار