اجاره بهای نقش جهان اصفهان مشخص شد

مسئولان تیم فوتبال سپاهان اصفهان مبلغ اجاره بها برای حضور تیم ذوب آهن در ورزشگاه نصف جهان را مشخص کردند.

طاهری: استفاده از ورزشگاه نقش جهان مجانی نیستمحسن طاهری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همانطور که  باشگاه ذوب آهن  برای بازی در ورزشگاه فولاد شهر از ما اجاره بها می گرفت، ما نیز برای بازی در نقش جهان هزینه دریافت خواهیم کرد. به هر حال هر مکانی قیمتی دارد و کمیته بازاریابی مبلغ اجاره بها ورزشگاه نقش جهان تعیین می کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: من و آذری مدیرعامل ذوب آهن به صورت تلفنی با یکدیگر صحبت کردیم. همچنین آذری را به باشگاه سپاهان دعوت کردم تا حضوری با یکدیگر در مورد اجاره بها ورزشگاه نقش جهان به توافق برسیم. 

مدیر عامل سپاهان درباره طلب 400 میلیونی باشگاه ذوب آهن از سپاهان بابت اجاره فولاد شهر بیان کرد: طبق قرارداد منعقد شده حاضریم که بدهی مان را به باشگاه ذوب آهن پرداخت کنیم اما این موضوع ارتباطی به ورزشگاه نقش جهان ندارد. 

طاهری درباره برگزاری تمرین تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان گفت: زمین تمرین در وزرشگاه نقش جهان در نظر گرفته نشده است اما در سال های آینده این ورزشگاه را به یک زمین تمرین مجهز می کنیم که تیم سپاهان در آنجا تمرین کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ورزشگاه نقش جهان هنوز به طور قطعی تحویل باشگاه فولاد مبارکه اصفهان داده نشده است اما مدیر شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی قول مساعد برای تکمیل صد در صدی این مجموعه ورزشی را دادند تا بدون مشکل بازی های تیم سپاهان در آنجا برگزار شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار