طاهری:ورزشگاه نقش جهان در اختیار باشگاه سپاهان است/تذکری به ویسی ندادیم

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت:ورزشگاه نقش جهان به مدت 20 سال در اختیار باشگاه سپاهان قرار گرفته است.

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:تیم ما باید در جایگاه بهتری قرار بگیرد ویسی تمام تلاشش را برای موفقیت تیم می کند تا رضایتمندی در میان هواداران ایجاد کند.

وی درباره شایعه تذکر به ویسی سرمربی سپاهان تصریح کرد:این موضوع صحت ندارد و ویسی همچنان به کار خود در سپاهان ادامه می دهد.

مدیر عامل سپاهان در مورد اینکه گفته می شود ورزشگاه نقش جهان متعلق به شرکت فولاد مبارکه نیست بیان کرد:ورزشگاه نقش جهان یک طرح ملی است که شرکت فولاد مبارکه برای تکمیل آن 48 میلیارد تومان هزینه کرده است. طبق قرارداد این ورزشگاه به مدت 20 سال در اختیار باشگاه سپاهان قرار گرفته و بعد از مسئولان درباره ورزشگاه تصمیم می گیرند.

وی در ادامه عنوان کرد:تکمیل ورزشگاه نقش جهان بر عهده شرکت توسعه و تجهیز است و قرار است نقایص این ورزشگاه تا بازی فولاد و سپاهان برطرف شود.

طاهری درباره اتفاقات رخ داده در افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان گفت:شرایط در روز افتتاحیه به صورتی بود که کارگران به خاطر مسائل امنیتی ،حفاظتی اجازه نصب کامل صندلی ها را نداشتند به خاطر همین صندلی ها با وزش باد افتادند.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه سپاهان تصریح کرد: مشکلات مالی در همه باشگاه وجود دارد و ما از این امر مستثنی نیستیم اما تمام سعی مان را می کنیم به تعهدات خود در قبال کادر فنی و بازیکنان عمل کنیم. همچنین سپاهان باشگاه ورزشی است که در چند رشته فعالیت می کند و هزینه های زیادی را متحمل می شویم تا امکانات را برای همه رشته ها فراهم کنیم.

طاهری درباره بازی خداحافظی نویدکیا گفت: ما با تفاهم نویدکیا قصد داریم بازی خداحافظی در شان وی را تدارک ببینیم همچنین تصمیم داریم وی را برای کلاس های مربیگری به خارج از کشور اعزام کنیم.

مدیر عامل سپاهان در پایان درباره تعطیلات لیگ برتر خاطر نشان کرد: این تعطیلات باعث وقفه در تمرین تیم ها می شود و بر روی آمادگی بازیکنان تاثیر می گذارد به هر حال این تصمیم سازمان لیگ است و ما هم باید احترام بگذاریم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار