آخرین وضعیت نقل و انتقالات سپاهان؛

پیشنهاد رسمی سپاهان برای جذب 2 بازیکن استقلال خوزستان

مسئولان سپاهان اصفهان برای جذب لیست بازیکنان مدنظر ویسی فعالیت خود را شروع کردند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده تا با جذب بازیکن نقاط ضعف تیم خود را پوشش بدهد. 

حضور محمد طیبی و حسن بیت سعید در لیست خرید سپاهان نشان می دهد که ویسی اعتقاد خاصی به شاگردان سابق خود دارد و قصد ترمیم نقاط ضعف تیمش با دو بازیکن شاخص استقلال خوزستان دارد. 

باشگاه سپاهان در نامه ای به آبی پوشان اهوازی خواهان به خدمت گرفتن طیبی و بیت سعید شده است و باید دید باشگاه استقلال خوزستان حاضر به جدایی بازیکنانش می شود. 

به هر حال گفته می شود تکلیف جذب محمد طیبی از سوی  باشگاه سپاهان روز سه شنبه مشخص می شود. 

سرنوشت غلامی در گرو تصمیم ویسی 

عارف غلامی ملی پوش تیم ملی جوانان و بازیکن سپاهان با عملکرد درخشان خود توانسته نظر دو باشگاه اسپانیایی و قطری را جلب کند. بر این اساس باشگاه های رئال اویدو اسپانیا و السد قطر پیشنهاد رسمی خود برای به خدمت گرفتن غلامی به باشگاه سپاهان دادند. 

گفته می شود پیشنهاد مالی باشگاه السد قطر نسبت به تیم لیگ دسته یکی اسپانیایی بیشتر است اما غلامی طی مشورت با بزرگان فوتبال تصمیم گرفته که به تیم اسپانیایی بپیوندند و اکنون هم مقدمات حضورش در این تیم اسپانیایی را فراهم می کند. 

عبداله ویسی سرمربی سپاهان قرار است در چند روز آینده نظر نهایی خود را درباره جدایی غلامی از سپاهان بدهد. 

غلامی در صورت پذیرفتن پیشنهاد السد قطر با ژاوی و پور علی گنجی همبازی می شود و باید مقابل استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. 

غلامی در بازی های تیم ملی جوانان در بحرین مورد توجه مسئولان تیم های مطرح اروپایی و آسیایی قرار گرفته بود و آنها برای جذب این بازیکن اقداماتی انجام دادند. 

در قرارداد شجاع خلیل زاده بندی وجود ندارد 

در حالی که گفته می شود در قرار داد شجاع خلیل زاده بندی برای جدایی وجود دارد و وی در صورت دریافت پیشنهاد خوب اجازه جدایی از سپاهان دارد اما باشگاه سپاهان این موضوع تکذیب و اعلام کرد هیچ بندی در قرارداد خلیل زاده گنجانده نشده است. 

همچنین شجاع خلیل زاده با باشگاه سپاهان تا پایان فصل شانزدهم قرارداد دارد و ویسی مخالف جدایی این بازیکن است. 

پدرو هنریکه و عماد میر جوان بازیکنانی که اول فصل به سپاهان پیوستند از لحاظ فنی نتوانستند نظر ویسی را جلب کنند. براین اساس به صورت توافقی از زرد پوشان اصفهانی جدا شدند. 

به هر حال باید دید مسئولان سپاهان می توانند بازیکنان مدنظر ویسی را جذب کنند یا نه!

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار