صانعی:اردو استعدادیابی در شرایط خوبی برگزار می‌شود

سرمربی تیم زیر 20 سال فوتسال کشورمان گفت: اردو استعدادیابی در شرایط خوبی برگزار می‌شود و در مراحل پایانی کار هستیم.

علی صانعی سرمربی تیم زیر 20 سال فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت اردوهای استعدادیابی تیم زیر 20 سال کشورمان گفت: الان در خدمت چهارمین گروه هستیم و قرار است بعد از آن پنجمین گروه را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم، گروه چهارم از استان‌های هرمزگان، قم و خوزستان هستند و گروه پنجم نیز از استانهای شمال غرب کشور هستند.


وی در همین خصوص ادامه داد: تا به اینجای کار حدود 80 بازیکن را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم و به یاری خداوند قرار است 40 نفر دیگر را در روزهای آینده بررسی کنیم البته ما در پایان 30 الی 40 نفر را از این 120 نفر انتخاب می‌کنیم.


سرمربی تیم زیر 20 سال فوتسال کشورمان در پاسخ به سوالی در مورد بازی دوستانه با تیم روسیه اظهار داشت: پیش از بازی با روسیه یک اردو مشترک با تیم بزرگسالان کشورمان داریم بنابراین نمی‌توانیم 30 نفر انتخاب شده را به اردو ببریم و بازیکنان دعوت شده به اردو محدود هستند. بعد از بازی با روسیه به کار خود ادامه می‌دهیم و نفرات شایسته را انتخاب می‌کنیم البته توجه داشته باشید برای بازی‌های آسیایی تنها 20 بازیکن به تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان دعوت می‌شوند.

صانعی در ادامه و در خصوص وضعیت بازیکنان حاضر در اردوها بیان کرد: فوتسال پایتخت در این چند ساله اخیر بسیار ضعیف شده است و ما فقط 4 الی 5 بازیکن تهرانی را در این اردو داشتیم و فوتسالیست‌های شهرستانی نقش پر رنگی در این برنامه دارند.

علی صانعی در پایان درباره نامزد شدن 3 بازیکن فوتسال ایرانی برای انتخاب مرد سال فوتسال آسیا گفت: هر 3 بازیکن شایسته این عنوان هستند، فرهاد توکلی در مسابقات جام ملت‌های آسیا بسیار درخشید، علی‌اصغر حسن‌زاده و احمد اسماعیل پور در جام جهانی بسیار استثنایی ظاهر شدند. به آنها تبریک می‌گویم البته باید این نکته را مد نظر داشت که تمامی بازیکنان ایرانی شایسته این عنوان هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار