اصفهان؛

جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری در اصفهان برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن یارمحمدیان در خصوص برگزاری جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری اظهارکرد: این جشنواره در 8 منطقه کشور برگزار می‌شود که استان اصفهان منطقه 6 در بین این مناطق است.

وی افزود: جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری استان‌های قم، تهران، مرکزی، البرز و اصفهان در منطقه 6 کشور که استان اصفهان است، از تاریخ 11 الی 13 آذر 95 در اداره غله اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان در جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری ازنظر زمان در کشور منطقه 5 اما نام آن منطقه 6 این جشنواره در ایران است.

وی تأکید کرد: جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری در مناطق دیگر رامسر، تبریز، کرمانشاه و مشهد برگزار شده است که از لحاظ ترتیب زمان برگزاری استان اصفهان پنجمین منطقه در کشور برای برگزاری این جشنواره است.

یارمحمدیان ادامه داد: 5 استانی که در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند، می‌توانند غذاهای سنی خود را در قالب این جشنواره به مردم ارائه دهند که در نهایت، آشپزها، غذاها، دسر و پیش‌غذاهای نمونه انتخاب شده و به سازمان میراث فرهنگی معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: پس برگزاری جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری در 8 منطقه مشخص شده در کشور، افراد منتخب در این جشنواره برای ارائه هنر خود به جشنواره ملی سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری راه پیدا خواهند کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.