قم

اجرای طرح پاییزه کتاب با حضور ۹۰ ناشر

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: طرح پاییزه کتاب با حضور بیش از ۹۰ ناشر در قم درحال اجرایی شدن است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛وحید فرجی، در خصوص طرح پاییزه کتاب در قم، خاطرنشان کرد: این طرح با یارانه حمایتی دولت و توسط خانه کتاب جمهوری اسلامی و به منظور رونق امر کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح پاییزه کتاب، قم پس از تهران در جایگاه دوم کشور قرار دارد، گفت: بیش از ۹۰ ناشر برای همکاری در این طرح که از ۲۴ آبان‌ماه آغاز شده اعلام آمادگی کردند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: در این طرح که به مدت یک ماه ادامه دارد کتاب با ۲۵ درصد تخفیف و تا سقف یک میلیون تومان به دوستداران آن عرضه می‌شود.

وی طرح پاییزه کتاب را حمایت همزمان از کتابفروش و خوانندگان کتاب دانست و ابراز داشت: در این طرح زمینه رونق هر چه بهتر فضای کتاب و کتابخوانی به وجود آمده است.

فرجی افزود: در سال جاری تا کنون حدود ۲ هزار و ۹۹۱ عنوان کتاب در استان قم منتشر شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۹۴ عنوان کتاب تألیفی و ۸۹۷ کتاب ترجمه بوده و نیز از این تعداد هزار و ۸۶۳ کتاب چاپ اولی بوده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ نفر در مساجد دوره آموزشی کتابداری را گذرانده‌اند، گفت: از کتابخانه‌های فعال در مساجد تجلیل به عمل می‌آید.

طرح پاییزه کتاب تا24آذرادامه دارد.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: اجرا ، طرح ، پاییزه ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار