قم؛

دوازدهمین نمایشگاه کتاب درمجتمع ناشران

دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم با حضور ۲۸۴ ناشر در مجتمع ناشران استان گشایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که برنامه‌های فرهنگی را اجرا کنیم و در این میان رسانه‌ها به عنوان حلقه وصل میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مردم نقش مهمی دارند، ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر استان برگزاری نمایشگاه‌های کتاب با توجه به ظرفیت‌های هر استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: نمایشگاه کتاب فرصتی است تا ناشرین فاصله بین مردم و عرضه کتاب را کمتر کنند و مردم در فاصله زمانی کمتر غرفه‌های بیشتری را می‌بینند و خرید کتاب برایشان آسان‌تر است.

حسینی کاشانی گفت: به دلیل جایگاه استان قم استقبال ناشرین برای حضور در این نمایشگاه زیاد است و از اول تا هفتم اسفند هفته فرهنگی خوبی را در قم شاهد خواهیم بود که در این نمایشگاه نیز از ناشران استانی و خارج از استان نیز حضور داشته و از آخرین تولیدات آنان بازدید خواهیم کرد.

وی افزود: سال گذشته یازدهمین نمایشگاه کتاب قم با حضور ۴۶۰ ناشر در زمینه کودکان، دفاع مقدس، عمومی و دانشگاهی در مصلی قم برگزار شد.

 حسینی کاشانی اظهار داشت:دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم با حضور ۲۸۴ ناشر در مجتمع ناشران قم در زمینه‌های کودکان، دفاع مقدس، عمومی، دانشگاهی، کمک آموزشی و حوزوی برگزار می‌شود که بدلیل برگزاری نماز جمعه در مصلی موفق به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه در مصلی قم نشدیم.

مدیرعامل تعاونی ناشران قم با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در نمایشگاه کتاب، گفت: اقتصاد نشر در حوزه کودک و نوجوان، برگزاری سوگواره شعر فاطمی، نمایش آیینی و مذهبی ویژه بانوان، رونمایی و بررسی کتاب‌های بریل مخصوص نابینایان و جلسه‌ای هنم با عنوان ترغیب ناشنوایان به کتابخوانی از جمله نشست‌های تخصصی دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم است.

خاطرنشان می شود:دوازدهمین نمایشگاه کتابت با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی در قم همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در مجتمع ناشران قم برپا می شود.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.