قم؛

زنگ کتاب در مدارس قم نواخته می‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: همزمان با با آغاز هفته کتاب زنگ کتاب در برخی مدارس قم نواخته و ۳ نمایشگاه کتاب در بخش‌های استان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛وحید فرجی صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در آستانه بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسئله کتاب خوانی و فرهنگ مطالعه در جامعه، اظهار داشت: هر ساله در چنین ایامی به منظور ترویج کتاب‌خوانی و انس بیشتر مردم با کتاب و نیز معرفی تازه‌های نشر برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.
 
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد قم با اشاره به اینکه شعار هفته کتاب خوانی امسال «ایران می‌خواند» است، افزود: نواختن زنگ کتاب در دو مدرسه با حضور مسئولان، افتتاح ۳ نمایشگاه در بخش‌های کهک، قنوات و دستجرد از برنامه‌های روز اول این هفته است.

وی با بیان اینکه هفته کتاب خوانی از ۲۴ آبان‌ لغایت اول آذرماه خواهد بود، گفت: کتاب و خانواده، کتاب و دانشگاه، کتاب و رسانه، کتاب و کودک، کتاب و هنر، کتاب و تکنولوژی، کتاب و امام حسین(ع) نام‌هایی است که برای روزهای این هفته در نظر گرفته شده است. 


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار