خسروی: فیلم منتشر شده از لب خوانی داور استقلال و صبا دروغ محض است

سخنگوی کانون داوران فوتبال ایران با انتشار یادداشتی نسبت به فیلم منتشرشده از لب خوانی داور دیدار استقلال تهران و صبای قم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی خسروی کارشناس داوری و سخنگوی کانون داوران فوتبال ایران با انتشار یادداشتی نسبت به فیلم منتشرشده از لب خوانی احمد صالحی داور دیدار استقلال تهران و صبای قم که در آن ادعا می شد وی در هنگام زدن ضربات پنالتی با بازیکنان دو تیم تبانی کرده است واکنش نشان داد و فیلم مذکور را دروغ خواند.متن یادداشت علی خسروی به شرح زیر است:

به چهره اش دقیق نگاه کنید. سید احمد صالحی کارمند باشرف دانشگاه آزاد واحد خوراسگان اصفهان و تبانی؟؟؟

واقعا نشر کننده این خبر بیشرمانه فضای مجازی را با تفکر کذبش آلوده کرد. اولین بار احمد را در سال هشتاد دیدم که مسابقات دانشگاه آزاد را طوری سوت زد که همان وقت به استاد منوچهر نظری ریاست کمیته داوران وقت توصیه اش کردم و وقتی در سال هشتاد و پنج در ریاست دوره اول مسعود عنایت سوت فجرسپاسی و پرسپولیس را نواخت از نقطه نظر صحیح خود خوشحال شدم.

حال عباراتی مانند به چپ چپ،،به راست راست،،محکم ،بچرخ و یا برو عقب به زعم یک نابخرد می تواند از ارزشهای این سید تیز پا بکاهد؟مسلما هرگز.

اصلا فکر نکردید با این کارتان به مهدی رحمتی که خودش به تنهایی یک تیم است انگ میزنید ؟

به خدا نه علی منصور و نه صمد راضی هستند نه کیوان امرایی این جوان مودب فوتبال کشور. بس کنید و در شب اربعین از سالار شهیدان فقط همین آزادگی را یاد بگیرید.

به عوض انتقاد فنی از یکصد و بیست دقیقه فوتبال کسل و خسته کننده به قول گزارشگر حرفه ای شبکه سوم گیر داده اید به لب خوانی غلط و توهم ناجوانمردانه؟؟

اگر جای آن منتشر کننده این داستان کذب بودم همین الان با متنی شجاعانه اول از خانواده احمد صالحی و سپس از همه هوادارن فوتبال عذرخواهی کرده و حلالیت خواسته و آزادگی و مردنگی را معنی می کردم.

بسم الله ، منتظر انتشار مطلب پشیمانی ات هستیم. ما هم قول می دهیم از طریق پلیس فتا پی گیری نکرده و شکایتی انشا نکنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۵
من فیلم رو دیدم، خیلی واضح به مهدی رحمتی میگه : سریع، محکم بپر چپ
و رحمتی هم می پره چپ و توپ رو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۵
من موندم اون عقل کلی که شایعه کرده پیش خودش فکر نکرده در فوتبالی که بازیکنا و داور برای حرفهای معمولی هم دستشون جلو دهنشون میگیرن تا کسی نفهمه چی میگن داور میاد جلوی دروازه ای که همه عکاسا و خبرنگارا با دوربیناشون دارن ثبت میکنن اینقدر ریلکس بقول شما ادرس میده .
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۲۲:۳۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۵
من هوادارپرسپولیس میگم هیچ مشکلی توی کارداوری نبودبجزاینکه به لک زودتربایدکارت میدادضمن اینکه خودم ازدوستداران لک هستم وبابت فحاشی استقلالیهابهش ناراحت شدم چون این مسئله باعث میشه دراولین بازی بین این دوتیم طرفداران صبا تلافی کنندکه این اصلابه نفع فوتبال مانیست..
آخرین اخبار