جانشین سینا عشوری مشخص شد

تیم تراکتورسازی جانشینی برای بازیکن مصدوم خود در نیم فصل انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سینا عشوری به علت پارگی رباط صلیبی شش ماه از مسابقات فوتبال دور است. همچنین وی به تازگی پای خود را به تیغ جراحی سپرد. براین اساس مسئولان تراکتورسازی به دنبال جانشینی برای بازیکن مصدوم خود هستند. 

گفته می شود سامان آقازمانی یکی از گزینه های جانشینی سینا عشوری است. آقازمانی به علت اختلاف با مرفاوی و مشکلات مالی صبای قم قصد دارد از این تیم جدا شود. 

سامان آقازمانی ضمن تایید این موضوع گفت: صحبت هایی با مسئولان تراکتورسازی برای حضور در این تیم انجام دادم و منظر تصمیم قلعه نویی هستم. من بازیکن آزاد هستم و با اخذ برگه فسخ قراردادم مشکلی برای پیوستن به تراکتورسازی ندارم. 

وی درباره وضعیتش در تیم صبای قم بیان کرد: کشوری فرد مدیر عامل صبای قم قول داده تا چهارشنبه برگه فسخ قراردادم را بدهد. امیدوارم مدیریت صبا هر چه سریعتر مشکلم را حل کند تا از بلاتکلیفی نجات یابم. 

آقا زمانی درباره اینکه باشگاه صبا به تعهدات مالی خود عمل کرده یا نه! تصریح کرد: متاسفانه باشگاه صبا طلب سال گذشته را پرداخت نکرده است و امسال هم پولی دریافت نکردم. به هر حال تیم صبای قم از لحاظ مالی با مشکلات زیادی مواجه است و تاکنون هم برطرف نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشوری فرد مدیرعامل صبای قم وعده های بسیاری برای حل مشکلات مالی داد اما تاکنون اقدامی برای عملی کردن قول هایش نکرده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار