اردبیل؛

یادواره شهید دیده بان هفتم آذرماه در اردبیل برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج اصناف استان اردبیل گفت: یادواره شهید شاخص اصناف کشوری شهید غلامحسین دیده بان هفتم آذرماه در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود وهابزاده در نشست مطبوعاتی یادواره شهید غلامحسین دیده بان شهید شاخص اصناف و بازاریان کشور افزود: انتخاب شهید غلامحسین دیده بان به عنوان شهید شاخص اصناف کشوری، افتخاری بزرگ برای استان اردبیل است.

وی گفت: تقدیم 10 هزار شهید از جامعه اصناف به کشور، شاهد و دلیل محکم، بر رشادت های این قشر از جامعه در مسیر پیشبرد اهداف امام و انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان اردبیل به 125 شهید جامعه بازاری اردبیل اشاره کرد و افزود: شهید دیده بان بعد از بازنشستگی از ارتش و به صورت داوطلبانه عازم جبهه جنگ شد و در ستاد پشتیبانی و زیر نظر آیت الله مروج خدمات ارزنده ای را ارائه کرد.

وهابزاده ضمن تشریح برنامه های سازمان در راستای گرامیداشت مقام شهید دیده بان، چاپ کتاب "دیده بان سبلان" که حاوی وصیت نامه و زندگی نامه و نیز 60 داستان از شهید بزرگوار است و همچنین رونمایی از کتاب "تجارت پرسود" در قالب 40 آیه، 40 حدیث و 40 داستان در خصوص کیفیت نماز جماعت اول وقت در بازار را، به عنوان بخشی از برنامه ها عنوان کرد.

وی راه اندازی سایت شهید دیده بان و نیز چاپ نشریه هفته نامه نسل عاشورا را از دیگر فعالیت های بسیج اصناف در خصوص گرامیداشت مقام شهید دیده بان عنوان کرد.

وی از برگزاری برنامه ابتکاری "آبروی اصناف ، افتخار بازار" در پاساژها و مجتمع های تجاری اردبیل خبر داد گفت: این برنامه روز شنبه 29 آبان ماه در مقابل مسجد جامع، روز دوشنبه یک آذر در بازار صفویه، روز سه شنبه دوم آذر در مجتمع تجاری شوراسنتر، روز چهارشنبه سوم آذرماه در بازار مرکزی و مجتمع الماس شهر و نیز روز شنبه 6 آذرماه در بازار جدید طلافروشان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.