پرداخت 25 میلیون دلار از سوی ترامپ برای جلب رضایت شاکیان

"دونالد ترامپ" قصد دارد با پرداخت 25 میلیون دلار، یک پرونده کلاهبرداری مربوط به خود را فیصله دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز؛ "دونالد ترامپ،" رئیس جمهور منتخب آمریکا، پذیرفت با پرداخت غرامت 25 میلیون دلاری به پرونده شکایت مربوط به همایش‌های دانشگاه "ترامپ" خاتمه دهد.

ترامپ پذیرفت پرونده‌های مربوط به همایش‌های مرتبط با خرید و فروش املاک را که در دانشگاه وی برگزار می‌شد با پرداخت 25 میلیون دلار مختومه کند. 
خبرگزاری رویترز هفته گذشته گزارش داده بود احتمالا ترامپ پیش از ورود به کاخ سفید با اتهام کلاهبرداری در برگزاری سلسله همایش‌های خرید و فروش املاک روبرو خواهد شد.
 
شکایت‌کننده از ترامپ شامل گروهی از شهروندان آمریکایی، یک هیأت منصفه فدرال و دانشجویان سابق دانشگاه منحل شده ترامپ هستند که مدعی‌اند ترامپ به دلیل برگزاری یک سلسله سمینارهای املاک، محتوای درسی وعده داده شده را به آنها آموزش نداده و در واقع، از آنها کلاهبرداری کرده است. 

جلسه دادگاه فدرال سن دیگو پنجشنبه گذشته برگزار شد و جلسه بعدی آن برای هفته آینده درنظر گرفته شده است. 

باوجود اینکه رؤسای جمهور آمریکا بنا بر ماهیت وظایفشان از مصونیت سیاسی برخوردارند؛ طبق اعلام دادگاه عالی این کشور، مصونیت شامل اعمالی که قبل از تصدی ریاست جمهوری آنها به وقوع پیوسته، نمی شود. 
دونالد ترامپ در پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که روز سه شنبه 18 آبان/ 8 نوامبر برگزار شد، توانست با کسب 289 رأی در برابر 218 رأی الکترال، "هیلاری کلینتون"، رقیب دموکراتش، را پس از دو سال کارزار انتخاباتی شکست دهد و چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار