گیلان؛

دیدار فرمانداران با نماینده ولی فقیه در گیلان

تعامل و همدلی مسئولان گیلان در رفع مشکلات نقش تاثیر گذاری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ نماینده  ولی  فقیه در گیلان امروز در گردهمایی فرمانداران و مدیران ستادی استانداری  گیلان با تاکید بر ضرورت حفظ  همدلی و همراهی  مدیران استانی  گفت : برای رفع مشکلات مردم با هم همراه باشید.

آیت الله قربانی با بیان اینکه فرمانداران نمایندگان ارشد دولت در شهرستان ها هستند افزود : خدمت رسانی بی منت به مردم و رفع نیازهای آنان باید در راس اقدامات مدیران دستگاه های دولتی قرار گیرد و همراهی و تعامل  آنها می تواند زمینه ساز  این امر باشد.
وی با اشاره به اینکه  انتخاب و بکارگیری مدیران استانی باید با دقت انجام شود گفت : از افراد خبره و با تجربه در امور استفاده شود تا امور مردم راحتر انجام شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان  با گلایه از پرداخت نشدن بخشی از مطالبات چایکاران گیلانی خواستارتوجه بیشتر مسئولان کشوری در این زمینه شد.
آیت الله قربانی  درادامه با ابراز خرسندی ازآرامش موجود در استان افزود : باید از این فضای همدلی وآرامش برای توسعه گیلان بیشتر بهره گرفت.
استاندارگیلان هم گزارشی از روند توسعه استان داد و گفت : با همت و پشتکار مدیران استان و کشور روند توسعه استان در بخش های صنعتی - کشاورزی و اشتغالزایی مطلوب است اما باید برای رفع نواقض موجود بیشتر تلاش کنیم.
 محمد علی نجفی در ادامه با اشاره به اعزام زائران اربعین حسینی از گیلان به عراق افزود : تاکنون بیش از 6 هزار زائر خارجی که بیشتر آنان از شیعیان آذربایجان، داغستان و گرجستان بودند از مرز آستارا به منظور زیارت اربعین حسینی وارد گیلان وبه کربلای معلا اعزام شدند.
وی در ادامه بر ضرورت رفع مشکلات کشاورزان و، به ویژه چایکاران گیلانی هم تاکید کرد گفت : دولت بزودی 30 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران را پرداخت می کند.
دراین گردهمایی همچنین فرمانداران لاهیجان، فومن و آستارا هم گزارشی از وضعیت این شهرستان ها ارایه دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.