ساری،

کشفيات11 ميليارد ريالی کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی استان از کشفيات11 ميليارد و 749 ميليون ريالی کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سيد محمود ميرفيضی گفت: در اجرای طرح تشديد و مقابله با قاچاق کالا و ارز به ويژه کالاهای ممنوعه، دهمين مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در استان مازندران به مرحله اجرا در آمد .
وی هدف از اجرای اين طرح را تحقق مصاديق اصلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال اقتصاد مقاومتی و عمل به فرامين مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قاطعانه با باندها و شبکه های عمده قاچاق کالا وارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم برشمرد .
سردار مير فيضی افزود :به همين منظور ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان با انجام بازرسی های مقطعی و شناسايی باندها و شبکه های قاچاق کالا ، اقدامات عملياتی را برای شناسايی و دستگيری قاچاقچيان و کشف کالاهای قاچاق در سطح استان آغاز کردند .
وی ادامه داد: در اجرای اين طرح ، 20 هزارو 750 کيلو برنج خارجی ،بيش از 10تن چوب و فراورده های جنگلی ، 34 هزارو 190 عدد لوازم آرايشی و بهداشتی ،28 هزارو 320 نخ سيگار خارجی ، 1484 ثوب البسه ،252 قلم لوازم و قطعات خارجی و 3629 قلم داروی قاچاق از قاچاقچيان کشف شد .
ميرفيضی ، کشف 6 ميليون پازل هوشمند خارجی ، 1265عدد اقلام ضد فرهنگی ،590 عدد لوازم جانبی گوشی همراه ، انواع لوازم تزئينی ، 9 دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسيکلت قاچاق و همچنين چهار کيلو و400 گرم مواد مخدر را از ديگر موفقيت های ماموران در اجرای اين طرح برشمرد .
فرمانده انتظامي مازندران ارزش کالاهای کشف شده را 11 ميليارد و 749 ميليون و 950 هزار ريال اعلام کرد و  گفت : در اين رابطه 49 نفر دستگير و به مراجع قضائی معرفی شدند .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار