شهرکرد؛

برنامه ریزی به منظور حذف مسائل غلط از فرهنگ جامعه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان های مردم نهاد برای حذف مسائل غلط از فرهنگ جامعه برنامه ریزی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: سازمان های مردم نهاد باید به منظور حذف برخی از مسائل غلط که در فرهنگ جامعه رسوخ پیدا کرده است، برنامه ریزی علمی، فرهنگی، اصولی و منطقی داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران اجرایی باید نسبت به شناسایی برخی امور قابل واگذاری به تشکل های غیردولتی اقدامات لازم را انجام دهند.

سلیمانی اضافه کرد: سمن ها می توانند در مدیریت و رفع برخی مشکلات اجتماعی مانند مبارزه با موادمخدر، مسئولان اجرایی را یاری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای تشکل های غیردولتی در خنثی کردن توطئه های بیگانگان نقش اساسی ایفا می کنند به همین منظور دستگاه های اجرایی مرتبط باید در ارائه آموزش های لازم به اعضای سمن ها به ویژه در زمینه های ایده پردازی، کارآفرینی و مهارت افزایی اقدامات لازم را انجام دهند.

سلیمانی افزود: توجه به اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت خانوارها، خودکفایی در تولید و ارتقای زیرساخت ها از مهمترین اقدامات دولت یازدهم در سه سال گذشته به منظور خدمات دهی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور مانند چهارمحال و بختیاری است.

وی ادامه داد: اعضای سازمان های مردم نهاد در دستیابی سریع تر به موفقیت های کسب شده در این زمینه نقش مهمی برعهده داشته اند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار