کرمان؛

بازدید معاون اول از پروژه توانمندسازی روستائیان قلعه گنج

معاون اول رئیس جمهور پس از بازدید از مجتمع بز شیری مورسیای اسپانیایی درقلعه گنج از پروژه توانمندسازی روستاییان این شهرستان دیدن کرد.

بازدید معاون اول از پروژه توانمندسازی روستائیان قلعه گنجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، طرح توان افزایی جوامع روستایی در 100 روستای این شهرستان در دست اقدام است و از سال گذشته تاکنون 100 صندوق خرد روستایی و 645 گروه روستایی تشکیل شده و یکهزار و 600 فقره وام از آورده مردم پرداخت شده است.

قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی با جمعیت 76 هزار و 376 نفر در 430 کیلومتری جنوب کرمان است و اکثر مردم این منطقه به کشاورزی و دامپروری اشتغال دارند.
شهرستان قلعه گنج از سال 93 طی تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی معرفی شده است.

کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است و برای اجرای برنامه های این حوزه به هشت منطقه (زون) اقتصادی تقسیم شده است.


شرکت در نشست های توسعه منطقه ای و ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بازدید و افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی از برنامه های اسحاق جهانگیری در ادامه این سفر 2 روزه به شهرستان های جنوب کرمان است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار