اصفهان؛

احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی ورزشی کارگران

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان تیران و کرون از احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی ورزشی کارگران این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد دادخواه افزود: 10 هزار متر مربع برای زمین این مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شده که اقدامات واگذاری این زمین از سوی مسکن و شهرسازی انجام شده و فعالیت در خصوص پروانه ساخت از سوی شهرداری در حال انجام است.
وی بیان کرد: این زمین در خیابان شهید چمران تیران با کاربری ورزشی است که برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی جامعه کارگری و عموم مردم درنظر گرفته شده که عملیات اجرایی این پروژه در قالب چند فاز پیش بینی شده است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان تیران و کرون با اشاره به وجود سالن های ورزشی در شهرستان و نبود فضاهای ورزشی متنوع گفت: ایجاد زمین چمن مصنوعی، ایجاد زمین تنیس زمینی، زمین ورزش های بومی و محلی، زمین ورزشی های ماشینی و جدید در اولویت های این مجموعه است.
وی ادامه داد: حصار کشی زمین در اولویت اجرای این پروژه است و با تامین اعتبار و تخصیص اعتبارات شهرستانی فاز اول این پروژه در احداث زمین های باز ورزشی آغاز می شود.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه این اداره زمین و امکانات مناسبی تاکنون نداشته، تصریح کرد: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان تیران و کرون مکانی تحت مالکیت خود ندارد و تا یک سال گذشته بصورت اجاره ای مدیریت شده و در حال حاضر در خانه های سازمانی مستقر است.
9
هزار نفر کارگر در بیش از یک هزار واحد صنعتی و تولیدی تیران و کرون فعالیت می کنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار