ارومیه؛

کسب موفقیت تیم ورزشی شبکه بهداشت و درمان مهاباد

تیم طناب کشی و تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان مهاباد موفق به کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات استانی واحد های تابعه دانشگاه متبوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مسابقات گرامیداشت هفته تربیت بدنی با همت واحد تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در رشته های مختلف ورزشی همچون مواد مختلف تیمی و تک نفره از 24 مهرماه در سطح واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آغاز و در جریان می باشد.

تیم های شرکت کننده در این مسابقات در مواد مختلف به رقابت پرداختند که در رشته طناب کشی ورزش کاران در قالب 14 تیم در اوزان 420 الی 460 کیلوگرم به رقابت پرداختند و پس از انجام مسابقات مرحله گروهی و حذفی 4 تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافتند که در مرحله نیمه نهایی ورزشکاران مهابادی با پشت سر گذاشتن تیم شبکه بهداشت و درمان خوی به مرحله نهایی مسابقات و در مرحله نهایی با شکست تیم نقلیه ستاد به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.

ورزشکان تیم فوتسال نیز در قالب 19 تیم و در 4 گروه به رقابت پرداختند که در مرحله اول دو تیم از هر گروه به مرحله حذفی و در نهایت 4 تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در این مرحله تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان مهاباد با پشت سرگذاشتن تیم بیمارستان طالقانی به مرحله نهایی راه یافت و در این مرحله با قبول شکست در مقابل دانشکده داروسازی به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

شایان ذکر است طناب کشی یکی از بازی های جهانی است که در آن دو گروه درگیر مسابقه می شوند. هر گروه یک سر طنابی را در دست گرفته و با شروع مسابقه طناب را به طرف خود می کشند. گروهی که موفق شود تیم مقابل را به طرف خود بکشد و از خط وسط زمین رد کند برنده این مسابقه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.