ارومیه؛

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه صدور الکترونيکی پروانه موسسات پزشکی

کارگاه آموزشی صدور الکترونيکي پروانه موسسات پزشکی شهرستان های جنوب آذربایجان غربی در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ این کارگاه یک روزه ویژه با حضور کارشناسان نظارت بر درمان شهرستان های جنوب استان(مهاباد ، سردشت ، نقده ، پیرانشهر ، اشنویه ، بوکان ، میاندوآب ، شاهیندژ ) با هدف آشنایی و آموزش فرآیندهای مربوط به صدور پروانه ها برگزار گردید.

دکتر قاسم زاده مسئول صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه گفت: اين سامانه به منظور تسهيل و سرعت در صدور پروانه موسسات پزشکی به نشانی www.parvaneh.behdasht.gov.ir از زمستان سالجاری راه اندازی شده است.

وی افزود: تا پایان سال نیز نرم افزار مربوط به گوشی های موبایل که توسط وزارت متبوع طراحی می شود در اختیار عموم مردم قرار می گیرد که در این نرم افزار مانند یک نقشه کلیه اطلاعات از جمله درمانگاه مجاز در سطح شهر را برای مردم نشان می دهد که این امر سبب افزایش خدمت رسانی به مردم و مسافرین می شود.

شایان ذکر است وظایف واحد نظارت بر درمان نظارت برکمیت وکیفیت عملکرددرمانی کلیه مراکزدرمانی تحت پوشش(مطب پزشکان ودندانپزشکان ، بیمارستانها ، درمانگاهها ، مراکزبهداشتی درمانی ، دفاترکارمامایی ، بینایی سنجی یا عینک سازی طبی،مراکزمشاوره وخدمات پرستاری ،موسسات فیزیوتراپی،آمبولانس خصوصی و.... )، کنترل بر به کارگیری نیروهای شاغل درمراکزدرمانی وجلوگیری ازفعالیت افراد فاقد صلاحیت و فاقد مجوزهای قانونی کار،کنترل بر فعالیت بخش های درمانی عادی ویژه مراکزدرمانی براساس ضوابط کشوری و ... می باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.