آتن به شهری امنیتی مبدل شد

شهر آتن در آستانه سفر رئیس جمهوری آمریکا تغییر وضعیت داده و با حضور ماموران امنیتی شکل دیگری به خود گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه های خبری یونان در حال حاضر تعداد زیادی از نیروهای گارد ویژه ' باراک اوباما' رئیس جمهوری آمریکا به همراه تک تیر اندازان، وسائط حمل نقل زرهی و ضد گلوله با هواپیما از آمریکا به یونان آورده شده اند تا در خلال اقامت وی در آتن مسئولیت تامین امنیت را عهده دار باشند.

رسانه های خبری یونان همچنین یکشنبه شب گزارش دادند: علاوه بر نیروهای امنیتی آمریکا بیش از 3 هزار نیروی امنیتی و پلیس یونان در نقاط مختلف شهر آتن برای تامین امنیت بکار گرفته شده اند و بدین ترتیب شهر آتن به دژ نفوذ ناپذیری مبدل شده است.

براساس گزارش رسانه های یونانی تمام خیابان های مرکزی شهر آتن در خلال مدت اقامت رئیس جمهوری آمریکا به روی دیگر وسائط نقلیه بسته خواهد بود و دیگر خیابان ها نیز نیم ساعت قبل از حرکت کاروان حامل وی بطور کامل مسدود و هیچ گونه وسائط نقلیه ای حق تردد را ندارند.

چندی پیش شبکه تلویزیون خصوصی' اسکای یونان' با اشاره به ایجاد وضعیت امنیتی برای سفر اوباما به آتن گزارش داد: صدها نیروی امنیتی و تک تیرانداز برای حفظ امنیت اوباما به آتن سفر کرده اند که مسیرحرکتی کاروان اوباما را پوشش دهند وتمامی مسئولان امنیتی یونان نیز با آنهاهمکاری می کنند.

این شبکه همچنین گزارش داد: ماموران سازمان جاسوسی آمریکا( سیا) نیز برای تامین امنیت بیشتر فعالیت های خود در آتن را از مدت ها پیش افزایش داده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار