یزد؛

برگزاری نمادین هفته مبارزه با اعتیاد و اسیب های اجتماعی

به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و اسیب های اجتماعی ، مراسمی نمادین در دبیرستان پسرانه دوره اول منیری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  دهقان معاون تربیت بدنی و سلامت اموزش و پرورش استان یزدگفت:به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و اسیب های اجتماعی ، مراسمی نمادین  با حضور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش  استان ، مسئولان شورای مبارزه با مواد مخدر استان و دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی در دبیرستان پسرانه دوره اول منیری برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش  استان گفت : با توجه به اهمیت بحث آسیب های اجتماعی در جامعه امروزی، مهارت آموزی دانش آموزان در حوزه ی آسیب های اجتماعی به ویژه مبارزه با اعتیاد از اهداف برگزاری این مراسم است.

دهقان افزود : با برگزاری کلاس های مختلف در مدارس استان از 22 تا 28 ابان ماه و هم چنین در طول سال تحصیلی  ، مهارت اموزی و آگاهی سازی دانش اموزان نسبت به اسیب های اجتماعی افزایش داده و شاهد جامعه پویا و سالم باشیم.

هم چنین در این مراسم ، معاون اجتماعی فرماندهی استان گفت : تحقیقات نشان می دهد، امار بالایی از جوانان و نوجوانان به دلیل عدم توان نه گفتن دچار لغزش شده اند که با آموزش به دانش اموزان و مهارت اموزی به ویژه آموزش مهارت نه گفتن ، در مقابله با اعتیاد به مواد مخدر موفق خواهیم بود.

مزیدی ادامه داد با آموزش همگانی، اطلاع رسانی و ارتقا مهارت های زندگی به نوجوانان و جوانان  می توان جامعه ای پویا و با نشاط داشته باشیم.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار