یزد؛

تاکیدامام جمعه یزد برسرعت خدمات رسانی بانک هابه مردم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بانک ها در عین حالی که به قانون عمل می‌کنند مردم را در پیچ و خم قانون گیر نیندازند و ارائه خدمات باید با سرعت و کیفیت انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛آیت الله محمد رضا ناصری افزود: فعالیت بانک ها در صورتی که کمکی به رفع مشکلات جامعه نکند هیچ کار مهمی انجام نداده است.

وی خاطر نشان کرد: گرفتن پول مردم و نگهداری از آن یک کار طبیعی است که اگر خدای ناکرده مبتلا به زیاده‌روی‌ها شود به حرام مخلوط شده و کارشان با مشکل همراه می‌گردد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: ارزش کار بانکداری به آنجایی است که انسان بتواند مشکلی را از مردم رفع کند و جایی که مردم مشکل و سختی دارند بانک ها گره از کار آنها باز کند.

ناصری با تاکید بر اینکه کار باید برای رضای خدا و بدون گذاشتن منت انجام شود گفت: تمام کارهایی که ما برای گذران زندگی روزمره انجام می‌دهیم در صورتی که به تقویت خوبی ها منجر شود خوب بوده و از ارزش بالایی برخوردار است ولی اگر یک کار روزمره برای سپری کردن زندگی قلمداد شود ارزشی ندارد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان یزد با تاکید بر اینکه فعالیت‌های بانکی باید رنگ خدایی پیدا کند گفت: زمانی می‌توان به کارهای بانکی رنگ خدایی داد که به صورت خالصانه به بندگان خدا خدمت کنیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه در فعالیت ها به ویژه فعالیت های بانکی نباید در راه‌اندازی کار مردم به پول و مقام ها توجه صورت گیرد گفت: در صورتی که به دلیل منصب یا پول افراد کار آنها را سریع تر از دیگران انجام دادیم این کار برای خداوند انجام نشده است.

ناصری ادامه داد: در صورتی که نیت خدایی در کارهای ما وجود داشته باشد زندگی ما از خیر و برکت دعای همین مردم بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار