قم؛

سه کشته و497مصدوم در حوادث رانندگی هفته گذشته قم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت:حوادث رانندگی هفته گذشته استان، سه کشته و 497 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم حسنی رئیس مرکزفوریت های پزشکی قم در خصوص حوادث هفته اخیرگفت:حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند که در کیلومتر 20 محور قم - سلفچگان رخ داد، یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت. مصدومان این حادثه که ساعت هفت صبح روز 20 آبان ماه جاری اتفاق افتاد، پس از اقدامات درمانی، با 2 دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی قم منتقل شدند.
 
همچنین ساعت 15 روز 19 آبان ماه جاری، واژگونی یک دستگاه وانت در جاده قمرود به قم منجربه فوت یک تن و مصدومیت 2 تن دیگر شد.
 
حسنی در ادامه گفت: در حادثه دیگری که 21 آبان ماه امسال در کمربندی امام علی(ع) رخ داد، در تصادف وسیله نقلیه با عابر، آقا 67 ساله جان باخت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با اشاره به ماموریت های مرکز اورژانس 115 قم از 15 تا 22 آبان ماه جاری، بیان کرد: در این مدت هفت هزار و 519 تماس با این مرکز برقرار که منجر به انجام یک هزار و 529 ماموریت شد.

وی افزود: 450 مورد از این ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی با 497 مجروح بود که 172  مصدوم به صورت سرپایی درمان و 322 تن به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
دکتر حسنی بیان کرد: 324 مورد از ماموریت ها معادل 72 درصد و 345 تن از مصدومان معادل 69 درصد مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است

وی در ادامه به مسمومیت های ناشی از استنشاق گاز مونوکسیدکربن در قم اشاره کرد و گفت: 21 آبان ماه جاری، یک تن، آقا 45 ساله به دلیل مسمومیت ناشی از استفاده از وسایل گرمایشی ناایمن (استفاده از ذغال درون چادر) در جاده قم – تهران جان باخت.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: سه کشته ، 497مصدوم ، تصادف ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.